Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

jeg har nå 2hele dager alene hjemme til å gjøre hva jeg vil... men begynner bare å tenke når jeg skal slappe helt av... å da blir alt mere problematisk enn ting egentlig er... i mitt hode:P

 

Ja, det nytter ikke å sitte hjemme om man skal koble helt ut. Nødt til å reise bort. Trenger ikke være langt, bare ut av eget hus. Telte i hagen om man ikke har noe annet sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har nå 2hele dager alene hjemme til å gjøre hva jeg vil... men begynner bare å tenke når jeg skal slappe helt av... å da blir alt mere problematisk enn ting egentlig er... i mitt hode:P

 

Ja, det nytter ikke å sitte hjemme om man skal koble helt ut. Nødt til å reise bort. Trenger ikke være langt, bare ut av eget hus. Telte i hagen om man ikke har noe annet sted.

ja prøvde å gå tur i dag... å nyte dagen.. det funka dårlig:P jeg suger på å ta det rolig:P

Lenke til kommentar
Ja, har full kasko pluss noe bonus, men det går jo utover bonusen siden det var min feil.. Ja, jeg hadde huset fullt av folk, så jeg var litt for gira og stressa med å komme meg hjem, det er ihvertfall bortforklaringa mi.. Den ekte er jo det at jeg skravla med ei venninne som satt på, så vekk i ett halvt sekund og "bang".. :nei: jaja, det kunne jo vært syklisten jeg kunne ha meid ned, så jeg er glad for det ja..

 

 

og ja, jeg har lært leksa mi.. ikke kjør oppi ræva på folk.

Så du hadde gjester hos deg før du var hjemme. Jøss.

Håper du har drukket mye da, siden man ikke kan være sosial etter klokka 2100 uten å drikke seg brisen!

Lenke til kommentar
Så du hadde gjester hos deg før du var hjemme. Jøss.

Håper du har drukket mye da, siden man ikke kan være sosial etter klokka 2100 uten å drikke seg brisen!

 

 

Er det fest, så er det fest.. Ja, jeg måtte dra og hente ei venninne før jeg kunne begynne å drikke, og den turen ble visst dyrere enn forventa gitt.. Dumt av meg å se vekk fra veien det ene sekundet, man vet jo at noe kan skje men tok sjansen allikevel, og det skulle jeg jo ikke gjort.. Heldigvis hadde jeg ikke høy fart, ellers hadde det vel blitt nakkeskader på oss alle sammen.

Lenke til kommentar
Vel, jeg er også syklist mange ganger ;) Men om man skal over veien, ja så må man gå av sykkelen, og ikke rulle i full fart ut og overraske bilistene. Det kan bli skader av det! Alle måtte jo bråbremse, jeg var bare sekunder for sein.. arrrrgh

SYKEL! nå fikk jeg lysst til å sykle... har ikke gjort det på i alle fall 5års tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...