SpencerReid Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Eek, det er kjedelig når alle en kjenner omtrent er på ferie Føler meg forlatt Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ey! ertmh... Prøver du å hinte om at du også trenger hjelp... Gawd damn! Jeg tror jeg kommer til å bli sliten og få skrubbsår. Tredjegrads forbrenning innen sommeren er over Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 det hørtes utrolig deilig ut. =D Er det også. Tenker altfor mye til vanlig, så jeg trenger en sånn helg innimellom for å tømme hodet. ertmh... Prøver du å hinte om at du også trenger hjelp... Gawd damn! Jeg tror jeg kommer til å bli sliten og få skrubbsår. Vi kan dele på "byrden". Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 ååh, gidder du komme hit og vaske også? Det ser helt jævlig ut her, orker ikke rydde idag etter festen.. Men blir lite koselig å våkne imorgen til rotet fra festen.. men men, får vaske og rydde imorgen istedet Ikke så fyllesjuk da hehe ting står jo i pappesker overalt her så helt ryddig og fint blir det jo ikke før jeg får flytta ut.. Kræsja igår med bilen også.. Det var ikke veldig gøy.. Men ikke noen som ble skada heldigvis. Hvis betalinga er høvelig så kan jeg alltids svinge moppen jeg. Det er da sånn når man er på flyttefot, ting ligger i esker, alt er spredt utover. Ikke noe vits å rydde før man er ferdig å rydde ut av eskene, det er nå min erfaring. Hvordan klarte du å kræsje da? Bra at ingen skada seg da, kræsjing kan være skummelt det. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 det hørtes utrolig deilig ut. =D Er det også. Tenker altfor mye til vanlig, så jeg trenger en sånn helg innimellom for å tømme hodet. ertmh... Prøver du å hinte om at du også trenger hjelp... Gawd damn! Jeg tror jeg kommer til å bli sliten og få skrubbsår. Vi kan dele på "byrden". skulle ønske du hadde båt så jeg å kan gå å gjøre noe sånnt.. men neida! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva er uintressant rebecca? Resten av verden. 8DVisste dere at folk med utovernavle får navlelo òg? Det er bare lettere å unngå siden den er lettere å rengjøre. Interresant. Så du kan se navlelo på en med utovernavle om vedkommende ikke har vasket seg på en stund. Eek, det er kjedelig når alle en kjenner omtrent er på ferie Føler meg forlatt Nesten samme her.. Dritt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Det er fordi du er en dårlig sjåfør. Har aldri kræsja før, vel folk har kræsja i meg men denne gangen var det min feil. Ble bare noen riper i lakken til han foran meg, men min bil? ja, den ser ikke ut.. Det var pga. en idiotisk syklist som suste ut i veien så de andre foran meg bråbremsa, men jeg rakk ikke stoppe i tide. Sto på bremsen men sklei i han foran meg.. DØD OVER SYKLISTER Nikka: ja, var ingen som fikk vondt, men jeg knakk en negl da og slo meg på beinet, blåmerke og knekt negl! hehe offamei Knekt negl er vel personskade? hehe.. Endret 13. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tredjegrads forbrenning innen sommeren er over rawr! Tror nesten jeg må følge opp den der hehe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du må holde god avstand vet du! Følge med i trafikken. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 skulle ønske du hadde båt så jeg å kan gå å gjøre noe sånnt.. men neida! Eh... Hva sa du nå sa du? Båten er forresten ikke nødvendig. Men kjekk å ha når man blir lei av bøkene. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Men men, man får ha det morsomt på egenhånd da. Kan jo f.eks lese om kroppsfunksjoner Sunn innstilling i trafikken det der, Melisma Endret 13. juli 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Interresant. Så du kan se navlelo på en med utovernavle om vedkommende ikke har vasket seg på en stund.Jeg trodde det ikke før jeg leste det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har aldri kræsja før, vel folk har kræsja i meg men denne gangen var det min feil. Ble bare noen riper i lakken til han foran meg, men min bil? ja, den ser ikke ut.. Det var pga. en idiotisk syklist som suste ut i veien så de andre foran meg bråbremsa, men jeg rakk ikke stoppe i tide. Sto på bremsen men sklei i han foran meg.. DØD OVER SYKLISTER Den er kjip. Du får dekka noe regner jeg med? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 skulle ønske du hadde båt så jeg å kan gå å gjøre noe sånnt.. men neida! Eh... Hva sa du nå sa du? Båten er forresten ikke nødvendig. Men kjekk å ha når man blir lei av bøkene. jeg har nå 2hele dager alene hjemme til å gjøre hva jeg vil... men begynner bare å tenke når jeg skal slappe helt av... å da blir alt mere problematisk enn ting egentlig er... i mitt hode:P Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Interresant. Så du kan se navlelo på en med utovernavle om vedkommende ikke har vasket seg på en stund.Jeg trodde det ikke før jeg leste det. http://www.noreagle.no/nm.php Fakta om navlelo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Syfilis, med andre ord. 8D WhatEVER, dudes and ladies. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Syfilis, med andre ord. 8D WhatEVER, dudes and ladies. Du sier det bare fordi du vet jeg har rett. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, har full kasko pluss noe bonus, men det går jo utover bonusen siden det var min feil.. Ja, jeg hadde huset fullt av folk, så jeg var litt for gira og stressa med å komme meg hjem, det er ihvertfall bortforklaringa mi.. Den ekte er jo det at jeg skravla med ei venninne som satt på, så vekk i ett halvt sekund og "bang".. jaja, det kunne jo vært syklisten jeg kunne ha meid ned, så jeg er glad for det ja.. og ja, jeg har lært leksa mi.. ikke kjør oppi ræva på folk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Syfilis, med andre ord. 8D WhatEVER, dudes and ladies. Du sier det bare fordi du vet jeg har rett. Ååååå.... jeg vet at du vet at jeg vet at du vet at jeg vet det du vet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg