Shikaru Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 laaaaaaaaaaaaaaaaaaan og discovery channel >D Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg vil bli TRØTT! Kan få litt av min trøtthet. For en gangs skyld er jeg.. trøøøøøøtt. På "riktig" måte. Sitte oppe en stund til bare for å kjenne på den følelsen. For å få den må jeg nesten ligge ved siden av deg, da Neida. Sender med storken Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hehehe jeg har ikke hatt noe å gjøre på jobben på ca. 4 timer. Jaja, pengene ruller inn! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 hm aldri hørt:P men ja egentlig:P hih..Da er nok jeg den rette til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Facebook funker ikke Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 hvordan står det til med folket? Vi har det bra fant vi visst ut for en stund siden Du da? joda jeg har det varmt, men digg:D og ellers flott. hat fin helg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Facebook funker ikke Til pass for deg. Fjesboka er djevelens verk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 joda jeg har det varmt, men digg:D og ellers flott.hat fin helg? Jepp. Kun meg, mp3-spilleren, noen bøker og en båt Synd det blir så sjelden... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 hm aldri hørt:P men ja egentlig:P hih..Da er nok jeg den rette til å hjelpe deg. Ey! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Facebook funker ikke hos meg funka den ikke... men nå plutelig ville den slippe meg inn:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Facebook funker ikke Til pass for deg. Fjesboka er djevelens verk. jojo,men fikk vite via mail at jeg har to beskjeder som venter på meg. Kan være viktig(type jobb) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Fuck Facebook. Logger bare inn der når jeg har fått brev fra brodern. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Heeey babe! Så bra, kan se for meg at han er litt av en figur egentlig. Joda, har hatt det veldig bra i helga egentlig, har vært flink i dag egentlig - rundvaska kåken i dag. Så nå lukter det salmiakk i hele huset. ååh, gidder du komme hit og vaske også? Det ser helt jævlig ut her, orker ikke rydde idag etter festen.. Men blir lite koselig å våkne imorgen til rotet fra festen.. men men, får vaske og rydde imorgen istedet Ikke så fyllesjuk da hehe ting står jo i pappesker overalt her så helt ryddig og fint blir det jo ikke før jeg får flytta ut.. Kræsja igår med bilen også.. Det var ikke veldig gøy.. Men ikke noen som ble skada heldigvis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ey! ertmh... Prøver du å hinte om at du også trenger hjelp... Gawd damn! Jeg tror jeg kommer til å bli sliten og få skrubbsår. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 hm aldri hørt:P men ja egentlig:P hih..Da er nok jeg den rette til å hjelpe deg. haha joda jeg har det varmt, men digg:D og ellers flott.hat fin helg? Jepp. Kun meg, mp3-spilleren, noen bøker og en båt Synd det blir så sjelden... det hørtes utrolig deilig ut. =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg tar en Hylo og påpeker at dette er fullstendig uinteressant. Da er det mer interessant å lese om hvorfor det dannes lo i navlen og mellom tærne til mennesker (inkludert nudister, tydeligvis). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ey! ertmh... Prøver du å hinte om at du også trenger hjelp... Gawd damn! Jeg tror jeg kommer til å bli sliten og få skrubbsår. Liggesår Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kræsja igår med bilen også.. Det var ikke veldig gøy.. Men ikke noen som ble skada heldigvis. Det er fordi du er en dårlig sjåfør. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva er uintressant rebecca? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva er uintressant rebecca? Resten av verden. 8DVisste dere at folk med utovernavle får navlelo òg? Det er bare lettere å unngå siden den er lettere å rengjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg