Mato Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 crap borte i noen få min og misser poste 10k og side 5000 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Klamydia? Why, what cheek! Good heavens! Kjærlighetens sykdom ... Endret 13. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva synes dere forresten om Peter Schmeichel som programleder i Dirty Jobs?Jeg har sett folk gjøre en dårligere jobb som programleder enn det jeg har sett av han. Og litt koselig at de gamle heltene fortsetter publikumskontakten. PS var en legende. Og nå velger han å ta en jobb der han fortsatt er i spotlighten. Kunne ikke vært bedre spør du meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Klamydia? Why, what cheek! Good heavens! Kjærlighetes sykdom ... Syfilis, med andre ord. 8D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva synes dere forresten om Peter Schmeichel som programleder i Dirty Jobs?Jeg har sett folk gjøre en dårligere jobb som programleder enn det jeg har sett av han. Og litt koselig at de gamle heltene fortsetter publikumskontakten. PS var en legende. Og nå velger han å ta en jobb der han fortsatt er i spotlighten. Kunne ikke vært bedre spør du meg. Sant nok, men jeg synes desverre at han ikke passer til jobben. Han får ikke poengene like godt igjennom som Mike (som forresten får meg til å le ofte). Problemet er vel at han har litt dårlig engelsk og at det er alt for tydelig at han leser fra et ark. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg vil bli TRØTT! Kan få litt av min trøtthet. For en gangs skyld er jeg.. trøøøøøøtt. På "riktig" måte. Sitte oppe en stund til bare for å kjenne på den følelsen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sant nok, men jeg synes desverre at han ikke passer til jobben. Han får ikke poengene like godt igjennom som Mike (som forresten får meg til å le ofte). Problemet er vel at han har litt dårlig engelsk og at det er alt for tydelig at han leser fra et ark. Gi han litt tid. Selv så ser jeg at det kunne vært verre og prøver å fokusere på det. Du ser kanskje at det kunne vært bedre. Kanskje vi rett og slett fokuserer på forskjellige ting? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sant nok, men jeg synes desverre at han ikke passer til jobben. Han får ikke poengene like godt igjennom som Mike (som forresten får meg til å le ofte). Problemet er vel at han har litt dårlig engelsk og at det er alt for tydelig at han leser fra et ark. Gi han litt tid. Selv så ser jeg at det kunne vært verre og prøver å fokusere på det. Du ser kanskje at det kunne vært bedre. Kanskje vi rett og slett fokuserer på forskjellige ting? hehe ja det er mye mulig! Men så likte jo ikke jeg Mike heller i starten da jeg rett og slett synes han virket evneveik. Uansett, det tar seg helt sikkert opp. De sender jo uansett Dirty jobs med Mike enda så. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg vil bli TRØTT! Kan få litt av min trøtthet. For en gangs skyld er jeg.. trøøøøøøtt. På "riktig" måte. Sitte oppe en stund til bare for å kjenne på den følelsen. For å få den må jeg nesten ligge ved siden av deg, da Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 det er så varmt at jeg får vodt i hue... JIPPI! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 hmm, hva slags kampsport driver de med der? Farsken, det er jo masse bra på discovery idag. Jeg sitter fast på jobb uten tv.. Boksing. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) ok lol never mind THAT Endret 13. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 hvordan står det til med folket? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 det er så varmt at jeg får vodt i hue... JIPPI! Orgasme skal visstnok hjelpe bedre mot hodepine enn paracetamol. Trenger du noe hjelp? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nikka: heeey har hatt det kjempegøy i helga! Hadde fest og greier Traff han derre vokalisten fra WigWam :!: Han er morsom.. Hatt det bra du da? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 det er så varmt at jeg får vodt i hue... JIPPI! Orgasme skal visstnok hjelpe bedre mot hodepine enn paracetamol. Trenger du noe hjelp? hm aldri hørt:P men ja egentlig:P hih.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Haha, Ståle står utenfor og gauler på "Gullet ska hem" Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nikka: heeey har hatt det kjempegøy i helga! Hadde fest og greier Traff han derre vokalisten fra WigWam :!: Han er morsom.. Hatt det bra du da? Heeey babe! Så bra, kan se for meg at han er litt av en figur egentlig. Joda, har hatt det veldig bra i helga egentlig, har vært flink i dag egentlig - rundvaska kåken i dag. Så nå lukter det salmiakk i hele huset. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 det er så varmt at jeg får vodt i hue... JIPPI! Orgasme skal visstnok hjelpe bedre mot hodepine enn paracetamol. Trenger du noe hjelp? Oteralert! Men det er vel ikke noe nytt.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 hvordan står det til med folket? Vi har det bra fant vi visst ut for en stund siden Du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg