Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes dere forresten om Peter Schmeichel som programleder i Dirty Jobs?
Jeg har sett folk gjøre en dårligere jobb som programleder enn det jeg har sett av han. Og litt koselig at de gamle heltene fortsetter publikumskontakten. PS var en legende. Og nå velger han å ta en jobb der han fortsatt er i spotlighten. Kunne ikke vært bedre spør du meg.
Lenke til kommentar
Hva synes dere forresten om Peter Schmeichel som programleder i Dirty Jobs?
Jeg har sett folk gjøre en dårligere jobb som programleder enn det jeg har sett av han. Og litt koselig at de gamle heltene fortsetter publikumskontakten. PS var en legende. Og nå velger han å ta en jobb der han fortsatt er i spotlighten. Kunne ikke vært bedre spør du meg.

Sant nok, men jeg synes desverre at han ikke passer til jobben. Han får ikke poengene like godt igjennom som Mike (som forresten får meg til å le ofte).

 

Problemet er vel at han har litt dårlig engelsk og at det er alt for tydelig at han leser fra et ark.

Lenke til kommentar
Sant nok, men jeg synes desverre at han ikke passer til jobben. Han får ikke poengene like godt igjennom som Mike (som forresten får meg til å le ofte).

 

Problemet er vel at han har litt dårlig engelsk og at det er alt for tydelig at han leser fra et ark.

Gi han litt tid. Selv så ser jeg at det kunne vært verre og prøver å fokusere på det. Du ser kanskje at det kunne vært bedre.

Kanskje vi rett og slett fokuserer på forskjellige ting?

Lenke til kommentar
Sant nok, men jeg synes desverre at han ikke passer til jobben. Han får ikke poengene like godt igjennom som Mike (som forresten får meg til å le ofte).

 

Problemet er vel at han har litt dårlig engelsk og at det er alt for tydelig at han leser fra et ark.

Gi han litt tid. Selv så ser jeg at det kunne vært verre og prøver å fokusere på det. Du ser kanskje at det kunne vært bedre.

Kanskje vi rett og slett fokuserer på forskjellige ting?

hehe ja det er mye mulig! :) Men så likte jo ikke jeg Mike heller i starten da jeg rett og slett synes han virket evneveik.

 

Uansett, det tar seg helt sikkert opp. De sender jo uansett Dirty jobs med Mike enda så.

Lenke til kommentar
Nikka: heeey :D har hatt det kjempegøy i helga! Hadde fest og greier :p Traff han derre vokalisten fra WigWam :!: Han er morsom.. Hatt det bra du da?

 

Heeey babe! :woot: Så bra, kan se for meg at han er litt av en figur egentlig. Joda, har hatt det veldig bra i helga egentlig, har vært flink i dag egentlig - rundvaska kåken i dag. Så nå lukter det salmiakk i hele huset. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...