Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det er det faktum at dere heller vil diskutere den ekle rumpen til L4r5 enn norske målformer som gjør at jeg finner dere så irriterende, overfladiske og bent frem dumme.
Norsk språk hører jo hjemme et annet sted på forumet, det gjør ikke rumpestumpen til L4r5. ^^

skummelt men sant :wee:

Lenke til kommentar

Både "en" og "ei" jente er lov å skrive. I Bergen bruker de utelukkende "en". End of discussion.

Norsk språk hører jo hjemme et annet sted på forumet, det gjør ikke rumpestumpen til L4r5. ^^

Ikke helt korrekt. Den kunne passet inn i "seksualitet" også. Kanskje "trening" til og med. Men da må jeg begynne å trene og det gidder jeg ikke...

Lenke til kommentar
Mikkel, jeg trenger ikke be om å få penger. Jeg får dem uten å spørre. Jeez..

Sowwy, glemte meg litt. Har du vært ute og hentet sjøgresset til middagen da?

Hvor mange ganger må jeg si det? Jeg vet at det er vanskelig for deg å forestille deg en sivilisert og moderne by, men det finnes altså butikker her. Ikke alle må leve på å dyrke korn, melke kuer etc. Vi har noen som gjør det for oss, vennen.

Lenke til kommentar
Hvor mange ganger må jeg si det? Jeg vet at det er vanskelig for deg å forestille deg en sivilisert og moderne by, men det finnes altså butikker her. Ikke alle må leve på å dyrke korn, melke kuer etc. Vi har noen som gjør det for oss, vennen.

Kan ikke du vise meg en gang?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...