dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 My...eyes...are...burning, etter Sirslask's RPP-blotting. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så fint at du ignorerte meg, Skarstad. Jeg prøvde vet du. Faktisk, om man skal følge de "gamle" reglene er "en jente" mer korrekt. Formen "ei jente" kom da de "blandet" riksmål og landsmål for at de skulle være lettere å lære seg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 My...eyes...are...burning, etter Sirslask's RPP-blotting. Jeg syntes jeg var heit Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg tror det er det faktum at dere heller vil diskutere den ekle rumpen til L4r5 enn norske målformer som gjør at jeg finner dere så irriterende, overfladiske og bent frem dumme.Norsk språk hører jo hjemme et annet sted på forumet, det gjør ikke rumpestumpen til L4r5. ^^ skummelt men sant Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Senser jeg en uenig tone? Nei. Du senser en uansvarlig, rebelsk og sinnsyk tone som aldri kommer til å klare seg i et moderne samfunn. Det var det jeg trodde. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 side 500, yay...snart tatt igjen Manchester United tråden Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 morsomt med google sketchup, blir noen nye Deviations om et par minutter (laster som oftest opp på søndager) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Både "en" og "ei" jente er lov å skrive. I Bergen bruker de utelukkende "en". End of discussion. Norsk språk hører jo hjemme et annet sted på forumet, det gjør ikke rumpestumpen til L4r5. ^^ Ikke helt korrekt. Den kunne passet inn i "seksualitet" også. Kanskje "trening" til og med. Men da må jeg begynne å trene og det gidder jeg ikke... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Mikkel, jeg trenger ikke be om å få penger. Jeg får dem uten å spørre. Jeez.. Sowwy, glemte meg litt. Har du vært ute og hentet sjøgresset til middagen da? Hvor mange ganger må jeg si det? Jeg vet at det er vanskelig for deg å forestille deg en sivilisert og moderne by, men det finnes altså butikker her. Ikke alle må leve på å dyrke korn, melke kuer etc. Vi har noen som gjør det for oss, vennen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 My...eyes...are...burning, etter Sirslask's RPP-blotting. Jeg syntes jeg var heit hahaha, tøft gjort av deg Mikkel! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 My...eyes...are...burning, etter Sirslask's RPP-blotting. Au, ja Hvorfor ødelegge en så strålende flott lørdagskveld med et slikt bilde? *cut cut* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Og hvem får post nr 10000? *vente i spenning* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 My...eyes...are...burning, etter Sirslask's RPP-blotting. Jeg syntes jeg var heit why? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Og hvem får post nr 10000? *vente i spenning* who cares? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Norsk språk hører jo hjemme et annet sted på forumet, det gjør ikke rumpestumpen til L4r5. ^^ Vel, det finnes faktisk en kategori som heter "Søppelbøtta", eller noe i den duren. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 who cares? Ingen, egentlig =/ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvor mange ganger må jeg si det? Jeg vet at det er vanskelig for deg å forestille deg en sivilisert og moderne by, men det finnes altså butikker her. Ikke alle må leve på å dyrke korn, melke kuer etc. Vi har noen som gjør det for oss, vennen. Kan ikke du vise meg en gang? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Vel, det finnes faktisk en kategori som heter "Søppelbøtta", eller noe i den duren. Nei... Det OT-baren het "Søppel" før, men de har jo bytta navn på den. edit: mrbj: det ble meg! Endret 12. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg