Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eww... Rob Schneider Shaddap. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tragisk? Syns den er evig nice jeg ^^Haha, om noen måtte like den så måtte det være deg da Okei, siden jeg er litt fersk her.. Var det slik med SO også, at det er UMULIG å følge med? La meg i går, og antallet var på 14 sider eller noe.. Nå er det snart 50 :OJa, du kan si det sånn. Men lett å komme inn i det igjen da Blir da vel aldri nok sjokolade? Ikke som jeg har merka Saksofonsoloen (eller hva søren) er jo det beste ved sangen ^^ For ikke å snakke om den nervøse mumlinga "would you go to bed with me. ehh " Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finnes ikke noe som heter "nok sjokolade". Evt. kanskje det kan være et blasfemisk utsagn mot den store sjokoladeguden elns. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tenkte jeg skulle stikke innom å annbefale filmen Bang bang youre dead.... ikke min vanlig sjanger,men en utrolig bra film Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dagens anbefaling:First Price melkesjokolade 13,00 kr (Kiwi) Litago sjokolademelk 10,00? kr (Kiwi) Fyfaen så godt! Sammen? Er ikke det litt.. eh.. overkill? Blir da vel aldri nok sjokolade? Man skulle kanskje tro at det ble overkill. Det er overkill på papiret, men heldigvis så er det hvordan det er i munnen som teller. Det kjipe er at man går tom for sjokolademelk mens det fortsatt er mer sjokolade igjen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ser ut til at jeg kan regne med å være blakk en stund^^. Eller nei. Jeg har jo stipend. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) xantir, det er alltid kjipt. Ergo, kjøp alltid tre ganger så mye sjokomelk som antall sjokolader kitty: noen er heldige, andre må bruke hele januarstipendet på 16k på å betale bord og slikt : < Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stipend ja. Må jeg søke nytt utstyrstipend denne termin? Eller gjaldt forrige søknad for begge? Btw. Nå tar jeg helg! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ser ut til at jeg kan regne med å være blakk en stund^^. Eller nei. Jeg har jo stipend. Den 15. er payday for dere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ser ut til at jeg kan regne med å være blakk en stund^^. Eller nei. Jeg har jo stipend. Det minner meg på lønn imorra ;D digg når det flommer inn og man ikke har utgifter Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det minner meg på lønn imorra ;D digg når det flommer inn og man ikke har utgifter Bare vent. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) kitty: noen er heldige, andre må bruke hele januarstipendet på 16k på å betale bord og slikt : < Det er helt klart du som er den heldige her. 16k?! Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stipend ja. Må jeg søke nytt utstyrstipend denne termin? Eller gjaldt forrige søknad for begge? Btw. Nå tar jeg helg! Kommer ann på hva du valgte på første søknaden det. Står på papirene dine om det er innvilget for hele året eller bare høsten Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ser ut til at jeg kan regne med å være blakk en stund^^. Jeg er ikke blakk på en stund, men uten inntekt en stund. 8 ukers karantene ved egen oppsigelse. Tror nok jeg må få meg jobb ganske raskt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har aldri fått en eneste krone av Staten. Om jeg sender søknad om stipend får jeg regning. Noen av oss må jobbe for pengene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det minner meg på lønn imorra ;D digg når det flommer inn og man ikke har utgifter Bare vent. Ja, dem kommer vel en dag dem og Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eww... Rob Schneider Hey, shut up, you. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen av oss må jobbe for pengene. Klart det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Om jeg sender søknad om stipend får jeg regning. What? Why? O.o Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stipend går til Tv n such. Likte godt 28 weeks later som jeg så for noen dager siden. Vet ikke helt hva dere synes om den jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg