Dahl Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vann über alles. EDIT: Bortsett fra rødvin. Jeg er så enig som mulig, bortsett fra at et glass eller tolv med øl også smaker veldig godt. Gøy med en ny sosial tråd, får håpe at den ikke blir lik som SO... Følger med i spenning. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jepp, pepsi går nok bra (bare det er isbiter i:) *helle oppi brus til* *titte på flasken* den er tom... Jaja, så lenge varte den moroa... >< Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Følge med her kan nok bli vanskelig ja. Digg at noe sånt er oppe igjen Typisk at det skjer den uken jeg skal ordne jobb, lånekassestyr, og en hel annen hag med drit angående neste (halv)året. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Brus og vann. Melk er vondt-i-magenfremkallende. Såpass?, visste jeg ikke Vann über alles. EDIT: Bortsett fra rødvin. Øl, foretrekker jeg Melk er veldig godt til ting som sjokolade og sånt, da. Ja , enig der<3 Jaja, velkommen til tråden alle sammen. Ser ut som om vi går rett opp i Racergiret med en gang her . Kanskje jeg skal forsøke å følge litt med i denne tråden montro? Hehe, ja. Man kan jo forsøke Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det blir ikke få poster den første uka, nei Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg sovner, og dette skjer? Huff. Shit happens Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jepp, pepsi går nok bra (bare det er isbiter i:) *helle oppi brus til* *titte på flasken* den er tom... Jaja, så lenge varte den moroa... >< Yey, jeg fikk *tafse på* Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Her var det virkelig liv vil jeg si. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg drikker melk som en superhelt på kvelden. Nesten en liter hver kveld. Har hørt noen rykter om at det kanskje ikke er så bra for tennene? Forresten: alltid skummet melk! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg skal ikke få flest poster i SO denne gangen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det blir ikke få poster den første uka, nei Nei, kan vel regne med et økt gjennomsnitt på forumet, ja :!: Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det noe form for servering av drikke i denne kafeen, siden alle driver å skåler og sånt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Her var det virkelig liv vil jeg si. Ja, blir som regel det i ny SO Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Buhu.. åpner dere en ny cafe, også har dere ikke nok brus? lurt.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er melk og farlig for tennene? Hva f*en tåler egentlig de stakkars tennene våre? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Brus og vann. Melk er vondt-i-magenfremkallende. Skal jeg kombinere brus og vann? Neh. Jeg går for vann. Sunt valg. Mente ikke du skulle kombinere. Trodde du mente hva vi likte best. Blande brus og vann?! Nei takk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det noe form for servering av drikke i denne kafeen, siden alle driver å skåler og sånt? Mrbjoern is tom, vet ikke om noen flere har Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mister Bjørn. Jeg vil gjerne ha en kopp varm kakao med krem. Kakao har vi masse av *blande sammen kakao pulver og vann* *Skåler med alle i Kafeen med sitt glass Mozell* Jeg har da ikke gitt deg noen mozell oÔ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg skal ikke få flest poster i SO denne gangen. å?, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg