NikkaYoichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Forbanna kirkeklokker! Hva er vitsen med å ringe så jævla tidlig og lenge? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Bam.. bam bam bam... bam bam bam bam... bammibam bam bam. *synge* Overtrøtt? Neida. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Haha. Uff, jeg tror ikke jeg er edru enda. Jeg tror faktisk jeg er brisen enda. Skumle greier de alkoholene. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Burde vel vite bedre enn å skryte av min syndige og utsvevende livsførsel, men... For en kveld. Fy faen, for en kveld. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hallo troll. Hva er dagens plan? Her er det pösregn, så ikke noe maling i dag heller. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 det regner ikke ute nå, men forventer at det skal det i løpet av dagen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 God morgen forumtøser. Jeg ligger nå for siste gang, denne helgen og venter på at Eplefe og -Torb skal våkne. Slik at vi kan få ryddet, funnet frem sakene mine. Kost oss med å snakke med hverandre på msn, før vi alle sammen reiste ned til Sentrum, og jeg hoppet på toget mitt. Det er en smule trist å forlate dette nydelige stedet nå. For det har vært utrolig koselig her. Men pliktene kaller der hjemme på Østlandet, og jeg har uansett en minipris billet jeg ikke får endret på. =/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 dere... er i samma hus/leilighet men snakker til hverandre via msn? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 dere... er i samma hus/leilighet men snakker til hverandre via msn? Er ikke det helt normalt? oO Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 kan jo like så godt bare gå bort å snakke med personen da... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 "God" morgen, forumfolk. Trøtt nå. Hva skal man lage til frokost? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det er jo mye mer gøy å snakke over msn. Og der våknet -Torb også, gitt. Og jeg har en kinesisk nakenhund løpende rundt bena mine. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 "God" morgen, forumfolk. Trøtt nå. Hva skal man lage til frokost? Se så ja. Fe er også våken. Jeg stemmer for Pomes Frites, ostepølser og brødskive. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det er jo mye mer gøy å snakke over msn. Og der våknet -Torb også, gitt. Og jeg har en kinesisk nakenhund løpende rundt bena mine. Ruff er ikka naken. Da hadde han ikke vært like søt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ruff er ikka naken. Da hadde han ikke vært like søt. Greit. Ruff er en søt nakenund, med pels. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Han hadde vært mye søtere som naken. 8D Og dette suger. Hele "være våken"-greien. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Dere er tre personer. I samme hus. Som bruker forumet til å fortelle hverandre hva dere gjør, og snakker om at dere snakker med hverandre på MSN. Jesus kristus på en kjepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg