dadiadi Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Med fyllsiden ned. Halve driten sklei av og jeg brukte så lang tid på å ordne opp at pizzaen er like kald som pepsien. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 med fyllsiden opp eller ned? Har erfart at den alltid detter med fyllsiden ned... ALLTID! Jeg misster den nesten hver gang =/ 1. Selvfølgelig gjør den det. (Med mindre du bærer den opp ned.) 2. Jøss. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 med fyllsiden opp eller ned? Har erfart at den alltid detter med fyllsiden ned... ALLTID! Jeg misster den nesten hver gang =/ 1. Selvfølgelig gjør den det. (Med mindre du bærer den opp ned.) 2. Jøss. kunne hende han var heldig da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 SKal jeg eller skal jeg ikke hente meg en flaske vin og kose meg med mens jeg setter på BoB? Aldri nok med én. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 lagde pizza i stad lagde bunnen og hele sjiten. bortsett fra osten da Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 lagde pizza i stad lagde bunnen og hele sjiten. bortsett fra osten da så flink du var:) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 er konge på å lage mat når mamma ikke er hjemme Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 SKal jeg eller skal jeg ikke hente meg en flaske vin og kose meg med mens jeg setter på BoB?Nå spør du jævlig dumt mann Da har jeg for første gang i mitt liv klart å miste grandisen i golvet. Gratulerer.Gratulere.*overrekke diplom til* lagde pizza i stad lagde bunnen og hele sjiten. bortsett fra osten da Melka du ikke kua? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 har ikkeno ku her, så det går nok litt dårlig raspa osten da ;o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Nå spør du jævlig dumt mann Jeg vet. Så jeg henta meg resten av tequila'en min i stedet. En nydelig gul Espolon Reposado. Veldig rund i smaken. Litt mildere enn Cuervo especial, men med en friskere ettersmak. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 er konge på å lage mat når mamma ikke er hjemme er jeg å... så en uke alene nå blir de mye god mat:D gleder meg=D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 har ikkeno ku her, så det går nok litt dårlig raspa osten da ;o Du skal få for forsøket ^_^ Har spist kake i hele dag jeg :S Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 liker ikke kake :S har snart vært aleine hjemme i 3 uker ( dvs brodern har vært hjemme de to ukene som var, men han er bare innom for å sove ca ) må jo vaske klær og sånt sjøl jo ;O Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) faen har ikke tenkt på det at jeg må vaske å rydde å sånn når det bare er meg her... dritt., Endret 12. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Hm, sier noe der. Jeg blir hjemme alene i en uke. Spennende. Har som oppgave å vanne blomstene. Det bør jeg greie. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Er slitsomt å bo for seg selv jau. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Pft. Du kan jo fint leve på frossenpizza i en uke - jeg har klart tre år. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) blitt ganske vandt til det. kan jo det helt nødvendige som å holde det ca ryddig, og kjøpe mat osv. dog er jeg tom for grønnsaker nå da :/ ka skal man gjøre da? edit: æsj frossenpizza blir man fort lei av. ikke er det sunt heller Endret 12. juli 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Spise som menn gjør. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg blir aldri lei av frossenpizza, så mange sorter det er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg