Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, desverre. Men historien om tungtvannsaksjonen kjenner de fleste best fra vårt eget perspektiv. Og PBS klarer ofte å lage gode dokumentarer tross deres handikap i at de er amerikanske.

 

En ting som hadde vært veldig morsomt å se er forresten en serie a la Band of Brothers hvor vi følger en tysk tropp gjennom krigen og ser ting fra deres perspektiv.

Lenke til kommentar
En ting som hadde vært veldig morsomt å se er forresten en serie a la Band of Brothers hvor vi følger en tysk tropp gjennom krigen og ser ting fra deres perspektiv.
De kan jo ikke lage ting ifra "taperene" sin side...da good guys must win!

 

eg døir av kjedesomhet.
AT DET VAR?

 

I wuz all: OH I NO!

Den I wuz all: No dat not nies.

Og du er på din vanlige tripp?

Lenke til kommentar
En ting som hadde vært veldig morsomt å se er forresten en serie a la Band of Brothers hvor vi følger en tysk tropp gjennom krigen og ser ting fra deres perspektiv.
De kan jo ikke lage ting ifra "taperene" sin side...da good guys must win!

 

eg døir av kjedesomhet.
AT DET VAR?

 

I wuz all: OH I NO!

Den I wuz all: No dat not nies.

Og du er på din vanlige tripp?

at jeg dør av kjedsomhet...

Lenke til kommentar
Ok...skal vi diskutere noe da?

 

Hva opp med din signatur? "Jeg liker nok deg bedre enn du liker meg"

Skulle en ikke like deg? Er det en sånn...nei en skal misslike deg så en når en blir kjent med deg så blir det en positivt overraskelse?

nei ikek egentlig. jeg bare har det med å synes folk er mere koselige enn de synes jeg er:P

Lenke til kommentar
mamman min kom inn med jordbær til meg nå... mmmm<3

 

Nice, hyggelig mor. Vi har egen jordbærhage, begynner å bli lei av jordbær nå.

åååååå så heldig du er. Jeg kunne levd på jordbær. Og bringebår... og moreller... beste jeg vet om.

Mamma er hyggelig noenganger. Nå fordi hun drar bort 1uke og tror at dette vil få meg til å savne henne:P

 

Da har jeg for første gang i mitt liv klart å miste grandisen i golvet. Gratulerer.

med fyllsiden opp eller ned?

Har erfart at den alltid detter med fyllsiden ned... ALLTID! Jeg misster den nesten hver gang =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...