WheelMan Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg ser på Las Vegas for tiden. Der sier de ALLTID "be right there", og så ser noen stygt på dem. Selv sier jeg "hei". Siste episode i siste sesong er sånn "To Be Continued!" - også stengte de ned serien! HVA FAEN LIKSOM?! *frustrert* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Nei. Den er dårlig. Jeg tør påstå at jeg er i en bedre posisjon til å dømme det enn deg. I hvert fall fra mitt ståpunkt. Så jo, du er dårlig. Du er dårlig som spyr ut ordet dårlig så fort noen nevner en film som ikke falt i smak. Nå kommer jeg til å like den bare for at du skal ta feil. Takk for den, liksom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvis du er en stephen king-fan så kommer du nok til å kunne gjette deg til enkelte ting som skjer, bazkuk. Men for all del. Ingen dårlig film. Enkelte ting med filmen er kanskje middelmådig, men ikke dårlig. Uansett så kommer du til å bli underholdt og det er jo det som er det viktige. Jeg ville gitt den 7/10. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Les over. Og greit at folk finner vår samtale uintressant, det forstår jeg jo, men igjen er jo mange samtaler du har med flere f.eks, som jeg finner uintressant, men jeg roper ikke "skift kanal!" eller "MSN PLIXORZ" for det, og når det bare er vi to som blir kommentert for det føler jeg meg litt paranoid, men det er vel typiskt. Og Flabba er ny her, at hun ikke helt enda forstår hva som er "greit" å snakke om innpå her og ikke er vel ikke hennes feil, men for all del, alle andre var vel født erfarne. så her begynner du å "forsvare" meg å greie... så søtt. takke takk du skulle sett hvordan det var i "gamle" dager når det dukket opp en jente her , de ble behandlet som guder nå er det jo helt normalt med forumtøs her da Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Skal bare slaffe jeg også, fylla og Poker igår (jag kom på 2.plass=300 bucks Grattis, wp. Hadde en 7.plass av 225 stk igår, 90$ i premie og 30$ i "hodejakt".. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Les over. Og greit at folk finner vår samtale uintressant, det forstår jeg jo, men igjen er jo mange samtaler du har med flere f.eks, som jeg finner uintressant, men jeg roper ikke "skift kanal!" eller "MSN PLIXORZ" for det, og når det bare er vi to som blir kommentert for det føler jeg meg litt paranoid, men det er vel typiskt. Og Flabba er ny her, at hun ikke helt enda forstår hva som er "greit" å snakke om innpå her og ikke er vel ikke hennes feil, men for all del, alle andre var vel født erfarne. så her begynner du å "forsvare" meg å greie... så søtt. takke takk du skulle sett hvordan det var i "gamle" dager når det dukket opp en jente her , de ble behandlet som guder nå er det jo helt normalt med forumtøs her da forumstøser er kulest:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Skal bare slaffe jeg også, fylla og Poker igår (jag kom på 2.plass=300 bucks Grattis, wp. Hadde en 7.plass av 225 stk igår, 90$ i premie og 30$ i "hodejakt".. Hehe. spiller som oftes live jeg. Med mennesker Spilt poker en gang per uke denne månden(selvfølgelig har man byttet personell da) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 @Danielzu: Skulle gjerne spilt mer live jeg også, men etter at jeg flyttet ut fra leiligheten/pokerbulen, har det blitt lite med spill, nesten slik at laget vårt er blitt oppløst. Kjipa greier egentlig. Nok av lag å spille i, men dog med en høyere innsats. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvis du er en stephen king-fan så kommer du nok til å kunne gjette deg til enkelte ting som skjer, bazkuk. Men for all del. Ingen dårlig film. Enkelte ting med filmen er kanskje middelmådig, men ikke dårlig. Uansett så kommer du til å bli underholdt og det er jo det som er det viktige. Jeg ville gitt den 7/10. Greia er egentlig bare at jeg ikke liker teite utsagn som "Den er dårlig". Som om det hjelper meg noe hva de synes. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Greia er egentlig bare at jeg ikke liker teite utsagn som "Den er dårlig".Som om det hjelper meg noe hva de synes. For meg er det bare hvem som sier det som betyr noe. Og denne gangen var det langkaas, så .... Endret 12. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 @Danielzu: Skulle gjerne spilt mer live jeg også, men etter at jeg flyttet ut fra leiligheten/pokerbulen, har det blitt lite med spill, nesten slik at laget vårt er blitt oppløst. Kjipa greier egentlig. Nok av lag å spille i, men dog med en høyere innsats. Spiller jo litt online jeg også,men kun freeroll(nordic bet osv) Prøver å spille *live* poker en gang i månden(minimum) Kommer somregel i pluss. Buy inn er somregel 100-200. The trick is not to play with the same group of people,så er du i Trondeheim så kan du si fra,skal få deg inn i et game jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 EDIT: vi spiller selvfølgelig med seigmenn,sidne å spille med penger ikke er lovlig Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 her var det fryktelig lite liv i dag. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 det ER Lørdag. Folk har liv (Jeg skal ute senere ) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 kom hjem fra en kompis nå, og man ser fort hvem som skal ned for å drikke seg fulle Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 jammen... jaja... jeg skal spise middag med mor nu... også kanskje se en film... woppi. jeg tar virkelig av på lørdagskvelden:P Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Øl & Chips er klart :!: . Venter på at Dance-Tunes.com Radio sender Sensation Black 2008 Live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg