-Torb Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Si meg. Hvor FÅR du det fra? Vel... "Harry Benjamin har det kos i Bergen". Så... DEG! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Du sier det som om livet ditt ikke skulle være fullverdig uten sigaretter, noe som i beste fall er et naivt selvbedrag. nydelig å starte dagen med kaffe og røyk (noe jeg gjør alt for sjelden. Aldri nytraktet kaffe når jeg står opp, men å trakte kaffe bare til meg er litt glemmesak). Wow, det var akkurat som å høre min mor. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Du sier det som om livet ditt ikke skulle være fullverdig uten sigaretter, noe som i beste fall er et naivt selvbedrag. nydelig å starte dagen med kaffe og røyk (noe jeg gjør alt for sjelden. Aldri nytraktet kaffe når jeg står opp, men å trakte kaffe bare til meg er litt glemmesak). Wow, det var akkurat som å høre min mor. Men det burde oppleves. Hør på din mor Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 ]Vel... "Harry Benjamin har det kos i Bergen". Så... DEG! Det er jo koselig her. =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Si meg. Hvor FÅR du det fra? Vel... "Harry Benjamin har det kos i Bergen". Så... DEG! Jeg vil heller si at det er du som er skitten som automatisk tolker det å ha det kos til å bety onani. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Kveldens film: Oldboy. To av seks skjønte hva som foregikk. Great success. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Så A Guide To Recognizing Your Saints i kveld. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Kveldens film: 3:10 to Yuma. Veldig bra film. Anbefales. Gah. 1454 er eit utrolig snålt tall. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Er Ichi the Killer noe verdt å se? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Skjønner ikke hvorfor jeg aldri har prøvd ut last.fm før nå. Me like ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Kveldens film her ble Batman: Gotham Knight. Den var kul og sånn, men ble litt kjedelig selv om den ikke var veldig lang. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Er Ichi the Killer noe verdt å se? I repeat. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Kveldens film: Oldboy. To av seks skjønte hva som foregikk. Great success. Fin film. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Knallfilm, rett og slett, men det forutsetter at man faktisk følger med ordentlig. Heldigvis hadde jeg allerede sett den tre ganger. Endret 12. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Hvis Kibs fortsatt vil ha bikkja kan hun få den gratis. ._. Andre kvelden på rad han gråter sine bitre tårer fordi han ikke får sove i sengen. Jessda... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Kveldens film: Oldboy. To av seks skjønte hva som foregikk. Great success. Så lenge du er i gruppen på to ser jeg ingen problemer med det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Kan ikke huske å ha hatt særlige problemer med å få med meg filmen på riktig vis, men jeg så den til gjengjeld rimelig konsentert alene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Fy faen... Sånn som det regner her nå så skulle jeg ønske jeg lå i telt eller campingvogn. Er så kos å høre det tromme da. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Det er kos de første tre nettene. De siste fire er det bare irriterende. -Eple Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Fy faen... Sånn som det regner her nå så skulle jeg ønske jeg lå i telt eller campingvogn. Er så kos å høre det tromme da. Sant! Lynte som faen her i stad, det er kos! Så lenge ein slepp å være ute i det, og om ein ser bort ifra at pc-en kan gå til helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg