xersess Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ajaj. Det kan hende, men uansett Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hvis du tar så lett på skadevirkningene av røyking tør jeg påstå du er noe for umoden til å røyke. Kols er ikke akkurat den vanligste lidelsen blant røykere.Det er godt mulig. Eller jeg har funnet ut at det ikke betyr så mye for meg om jeg blir syk eller noe. Man blir alltids frisk igjen, og om man ikke blir frisk, så lærer man seg å leve med det. Folk lever fullverdige liv i rullestol, da kan vel jeg leve ett fullverdig liv med dårlig kondis eller noe. Og om jeg skulle dø av det, så har jeg i alle fall nytt livet. =) Du sier det som om livet ditt ikke skulle være fullverdig uten sigaretter, noe som i beste fall er et naivt selvbedrag. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ajaj. Det kan hende, men uansett Hvem er den nye fyren i avataren din? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tid er ikkje det viktigaste i livet, men kva du fyller inn blant tiden. Nikotin f.eks er ein god ting du kan fylle ut litt av tiden din med, alt ettersom om du liker det eller ikkje. Toppen av fornuftighet. Ajaj. Det kan hende, men uansett Hvem er den nye fyren i avataren din? Samme som sist. Roger Keith (Syd) Barrett. Dorlig kvalitet, men eg trenger å variere litt. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) *Så aldern til jenta som skrev innlegget, det forklarte meg en hel del. innlegg slettet* Endret 11. juli 2008 av HaueR Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hmm, Ubuntu eller Mac osx leopard på Laptopen, tommorow I will decide. (Om det blir shit vanskelig å installere Mac osx, da tar jeg selfølgelig Ubuntu ) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Syd Barret megaligner på deg. Jeg pleier å se for meg folk slik avataren deres er, så med deg ble det ingen stor overraskelse. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tsss, du har sikkert ikke prøvd. Har ikke prøvd selv, men er noen program jeg er ute etter Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Betyr ikke så mye for deg om du blir syk eller ikke? hahaha.. dummeste kommentaren jeg har lest på forumet på 4 år, tror nok din tone hadde blitt en helt annet visst du hadde fått lungekreft frøken Får ein kreft så er ein uheldig. Kreft kan ein få av poteter og. GAWD eg kommer til å dø... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) I dag har jeg lært noe nytt. Visste dere at hvis man ganger N minus 1 med et hvilket som helst helt tall i et baseN tallsystem så vil summen av talla i svaret være N minus 1? Endret 11. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tsss, du har sikkert ikke prøvd.Har ikke prøvd selv, men er noen program jeg er ute etter Har en MacBook Pro, visst du vet kommer den med osx leopard... Så jo, da blir det vel til at jeg har prøvd leopard Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 *Så aldern til jenta som skrev innlegget, det forklarte meg en hel del. innlegg slettet* For det første liker eg ikkje at du kaller meg jente og at du dømmer meg etter alder. For det andre tar du det veldig bokstavelig det eg skriver. Det er jo litt ironisk sjølv om eg faktisk meiner litt av det. Men ironi funker som sakt ikkje på internett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Mrbjoern er skitten.Noe sier meg at han ikke er skitten på den måten at det hjelper å hive han i dusjen. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Noe sier meg at han ikke er skitten på den måten at det hjelper å hive han i dusjen. Holder med tørkepapir, tenker jeg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Du sier det som om livet ditt ikke skulle være fullverdig uten sigaretter, noe som i beste fall er et naivt selvbedrag.Fælt som du skulle bry deg med hva jeg mener om røyk, da. x)Men joda, livet mitt kunne sikkert vært fullverdig som du så pent sier det, uten sigaretter, men jeg foretrekker livet mitt med dem. Fantastisk å ta seg en røyk når man bare står og venter på bussen, og nydelig å starte dagen med kaffe og røyk (noe jeg gjør alt for sjelden. Aldri nytraktet kaffe når jeg står opp, men å trakte kaffe bare til meg er litt glemmesak). Jeg liker sigarettene mine jeg, og vil helst ikke gi slipp på dem. =) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Syd Barret megaligner på deg. Jeg pleier å se for meg folk slik avataren deres er, så med deg ble det ingen stor overraskelse. Woho! Å megaligne på Syd liker eg! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Mrbjoern er skitten. Torbjørn tror bare masse rart om mrbjoern. Som at han onanerer i sengen til broren til Eplefe. Si meg. Hvor FÅR du det fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg