Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du tar så lett på skadevirkningene av røyking tør jeg påstå du er noe for umoden til å røyke. Kols er ikke akkurat den vanligste lidelsen blant røykere.
Det er godt mulig. Eller jeg har funnet ut at det ikke betyr så mye for meg om jeg blir syk eller noe. Man blir alltids frisk igjen, og om man ikke blir frisk, så lærer man seg å leve med det. Folk lever fullverdige liv i rullestol, da kan vel jeg leve ett fullverdig liv med dårlig kondis eller noe. Og om jeg skulle dø av det, så har jeg i alle fall nytt livet. =)

 

Du sier det som om livet ditt ikke skulle være fullverdig uten sigaretter, noe som i beste fall er et naivt selvbedrag.

Lenke til kommentar

Tid er ikkje det viktigaste i livet, men kva du fyller inn blant tiden.

Nikotin f.eks er ein god ting du kan fylle ut litt av tiden din med, alt ettersom om du liker det eller ikkje.

 

Toppen av fornuftighet.

 

Ajaj. Det kan hende, men uansett :)

Hvem er den nye fyren i avataren din?

Samme som sist. Roger Keith (Syd) Barrett.

Dorlig kvalitet, men eg trenger å variere litt.

Lenke til kommentar
Betyr ikke så mye for deg om du blir syk eller ikke? hahaha.. dummeste kommentaren jeg har lest på forumet på 4 år, tror nok din tone hadde blitt en helt annet visst du hadde fått lungekreft frøken ;)

Får ein kreft så er ein uheldig. Kreft kan ein få av poteter og.

GAWD eg kommer til å dø...

 

:)

Lenke til kommentar
*Så aldern til jenta som skrev innlegget, det forklarte meg en hel del. innlegg slettet*

For det første liker eg ikkje at du kaller meg jente og at du dømmer meg etter alder.

For det andre tar du det veldig bokstavelig det eg skriver.

Det er jo litt ironisk sjølv om eg faktisk meiner litt av det.

 

Men ironi funker som sakt ikkje på internett.

Lenke til kommentar
Du sier det som om livet ditt ikke skulle være fullverdig uten sigaretter, noe som i beste fall er et naivt selvbedrag.
Fælt som du skulle bry deg med hva jeg mener om røyk, da. x)

Men joda, livet mitt kunne sikkert vært fullverdig som du så pent sier det, uten sigaretter, men jeg foretrekker livet mitt med dem. Fantastisk å ta seg en røyk når man bare står og venter på bussen, og nydelig å starte dagen med kaffe og røyk (noe jeg gjør alt for sjelden. Aldri nytraktet kaffe når jeg står opp, men å trakte kaffe bare til meg er litt glemmesak). Jeg liker sigarettene mine jeg, og vil helst ikke gi slipp på dem. =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...