b-real Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 DU er en agurk! *vifte med agurk til* Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det der er vel ikke agurk. Er jo tross alt vesterålen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Oh my, what a big vegetable you have. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hohoho. Jeg tror jeg skal se mer Penn&Teller Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Da var filmen ferdig gitt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Det finnes ingen, ja jeg sier INGEN som er bedre enn Atle, Bård og Harald.. og Espen og Henrik Elvestad såklart.. ja, det var 5 komikere Norge hadde å by på det gitt! Gode komikere altså.. Enig Yoichi? Norge har kun 5! Det er de eneste jeg har ledd høyt av.. som er nordmenn Endret 11. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Norske komikere? Trodde ikke vi hadde NOEN gode, jeg. Huhei, jeg dilter etter typen ut med bikkja vår. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det finnes ingen, ja jeg sier INGEN som er bedre enn Atle, Bård og Harald.. og Espen og Henrik Elvestad såklart.. ja, det var 5 komikere Norge hadde å by på det gitt! Gode komikere altså.. Enig Yoichi? Norge har kun 5! Det er de eneste jeg har ledd høyt av.. som er nordmenn Vel, jeg liker egnetlig O.J og Gjertsen jeg da og Johan Golden. Men snakker vi skikkelig komikere så må det nesten bli gjengen i Blue Collar Tour eller kanskje Jeff Dunham. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Jo, vi har faktisk klart å skrape sammen 5 gode nordmenn som heldigvis har klart og få kommet seg på skjermen. Takk og lov for det.. Men når vi skal snakke skuespillere? ja, da har vi ingen.. absolutt ikke noen! Det er jo flaut! Nikka: OJ og Gjertsen er utvaska Men i statene, ja der har de mange gode Haha, jeg var der faktisk når Espen dansa breakdance i playmo-drakta si minne for livet Endret 11. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Men når vi skal snakke skuespillere? ja, da har vi ingen.. absolutt ikke noen! Det er jo flaut! Nikka: OJ og Gjertsen er utvaska Men i statene, ja der har de mange gode For det er ikke Tufte og gutta? Jeg har egentlig hata Tufte og Eia siden: "Ruglte påmfri med blanding å thousand island." Skuespillere? Det nærmeste vi kommer er vel kanskje Kristoffer Joner, synes han gjorde en bra figur i Naboer. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 http://vol.no/nyhet.asp?F=F&N=21969 Lol...den elgen sprang pga JEG kom gående etter den. Jeg så ikke noen som tok de bildene. Jaja.. Og...bildet av huset til gamlingen faktisk oO I know wherez u livez. *starting stalking mode* Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Vent litt, var det da han hadde en død dame i senga helt på slutten? For den slutten er det beste jeg har sett hittil av norsk film.. hvis jeg skal putte en norsk film øverst på lista, ja så blir det Boyzvoice filmen liksom Og nei, Tufte og de blir aldri utvaska De er jo geniale,, hahaha ler meg ihjel av de jeg :!: Kari Bræmnæs! Hohohoho Endret 11. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Vent litt, var det da han hadde en død dame i senga helt på slutten? For den slutten er det beste jeg har sett hittil av norsk film.. Det stemmer. Digger den filmen, passe psyko. Jeg liker slike psykologiske thrillere - rettelse, jeg elsker psykologiske thrillere. hvis jeg skal putte en norsk film øverst på lista, ja så blir det Boyzvoice filmen liksom Og nei, Tufte og de blir aldri utvaska De er jo geniale,, hahaha ler meg ihjel av de jeg :!: Kari Bræmnæs! Hohohoho Jeg tror faktisk ikke jeg har sett Boyzvoice jeg. Joda, noe av det de har er bra, men veldig mye av det blir bare litt teit. Haha, KARI bræmnes, KAri BRÆmnes. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 hehe, ja jeg har til gode å se de live da men,, får sjekke når de kommer i nærheten av der jeg bor / skal bo, alltid gøy å se på Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det beste i Kari Bremnes-sekvensen er når Eia får marsboer-hode. Hahah! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 hahahaha, Eia er morsom :!: Den kjekkeste av dem er definitivt Bård da,, bare så det er sagt.. Ari Bræm Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Whow! Fleire og fleire folk som eg snakker med på msn som bruker smileys fra dette forumet, og dei veit ikkje eingang kva diskusjon.no er for eit forum. Nokon har spredd smiliene ut i msn! diskusjon.no-smileys Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Er andre forum som bruker disse smileyene òg, da. Men jeg tenkte det samme da jeg så smileyene på MSN. Endret 11. juli 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg