Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen, ja jeg sier INGEN som er bedre enn Atle, Bård og Harald.. og Espen og Henrik Elvestad såklart.. ja, det var 5 komikere Norge hadde å by på det gitt! Gode komikere altså..

 

Enig Yoichi? Norge har kun 5!

 

Det er de eneste jeg har ledd høyt av.. som er nordmenn :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Det finnes ingen, ja jeg sier INGEN som er bedre enn Atle, Bård og Harald.. og Espen og Henrik Elvestad såklart.. ja, det var 5 komikere Norge hadde å by på det gitt! Gode komikere altså..

 

Enig Yoichi? Norge har kun 5!

 

Det er de eneste jeg har ledd høyt av.. som er nordmenn :p

 

Vel, jeg liker egnetlig O.J og Gjertsen jeg da og Johan Golden.

 

Men snakker vi skikkelig komikere så må det nesten bli gjengen i Blue Collar Tour eller kanskje Jeff Dunham.

Lenke til kommentar

Jo, vi har faktisk klart å skrape sammen 5 gode nordmenn som heldigvis har klart og få kommet seg på skjermen. Takk og lov for det..

 

 

Men når vi skal snakke skuespillere? ja, da har vi ingen.. absolutt ikke noen! Det er jo flaut!

 

Nikka: OJ og Gjertsen er utvaska :p Men i statene, ja der har de mange gode :yes:

Haha, jeg var der faktisk når Espen dansa breakdance i playmo-drakta si :woot: minne for livet :love:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Men når vi skal snakke skuespillere? ja, da har vi ingen.. absolutt ikke noen! Det er jo flaut!

 

Nikka: OJ og Gjertsen er utvaska :p Men i statene, ja der har de mange gode :yes:

 

For det er ikke Tufte og gutta? :) Jeg har egentlig hata Tufte og Eia siden: "Ruglte påmfri med blanding å thousand island."

 

Skuespillere? Det nærmeste vi kommer er vel kanskje Kristoffer Joner, synes han gjorde en bra figur i Naboer.

Lenke til kommentar

Vent litt, var det da han hadde en død dame i senga helt på slutten? For den slutten er det beste jeg har sett hittil av norsk film.. hvis jeg skal putte en norsk film øverst på lista, ja så blir det Boyzvoice filmen liksom :p

 

Og nei, Tufte og de blir aldri utvaska :D De er jo geniale,, hahaha ler meg ihjel av de jeg :!:

 

Kari Bræmnæs! Hohohoho

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Vent litt, var det da han hadde en død dame i senga helt på slutten?

For den slutten er det beste jeg har sett hittil av norsk film..

 

Det stemmer. Digger den filmen, passe psyko. Jeg liker slike psykologiske thrillere - rettelse, jeg elsker psykologiske thrillere.

 

hvis jeg skal putte en norsk film øverst på lista, ja så blir det Boyzvoice filmen liksom :p

 

Og nei, Tufte og de blir aldri utvaska :D De er jo geniale,, hahaha ler meg ihjel av de jeg :!:

 

Kari Bræmnæs! Hohohoho

Jeg tror faktisk ikke jeg har sett Boyzvoice jeg. :p

Joda, noe av det de har er bra, men veldig mye av det blir bare litt teit. :p

Haha, KARI bræmnes, KAri BRÆmnes. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...