Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det er jo ingen tvil om at det er dumt å røyke, det vet alle. Men samtidig så tenker jeg at når jeg fester, ja da vil jeg røyke.. Må jo kose meg helhjerta når jeg først skal kose meg! Pluss at man ser disse kjempe helsefrika som blir sjuke av ditt og datt eller som dør av hjertestans osv, og da tenker jeg.. "jaja, man kan like så godt leva livet!" Men den dagen jeg blir smelt på tjukka, ja da stumper jeg og opp på vannvogna med meg.. Men så lenge det bare går utover meg sjøl så jaja, dum nok er jeg til å festrøyke.. for ja, det er dumt! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Røyking blir ikke kult før man huffer droger. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Du vil leve lengere av å ikke røyke og du har bedre kondis når du ikke røyker? Det er et bullshit-argument. Du har ingen garanti for å leve lenger i det hele tatt, og kondisen kan du få uansett. Aberet er at om du røyker må du jobbe hardere for å få den og for å beholde den. Men er det å jobbe hardere negativt mtp trening? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Du vil leve lengere av å ikke røyke og du har bedre kondis når du ikke røyker?Her er jeg litt enig med Melisma, tro det eller ei. Nyte livet. Hva skal jeg med de ekstra årene om jeg ikke kan nyte hverken dem eller de før? Og bedre kondis? Jeg kommer bare på en grunn til at jeg skulle ville ha det, og såpass bra kondis skal jeg nok klare å skaffe meg uten å stumpe røyken. ^^ K to the ols?Kan også ikke-røykere få. Og jeg vil heller ha røyken å skylde på (da har jeg tross alt nytt unskyldningen min) enn at jeg har bodd i by eller bare har crappy lunger. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 K to the ols? Svaret på den er: H to the CN Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 wow, Nie enig med meg? hoho, detta må feires med en røyk.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja, la oss feire, Melisma, sannsynligheten for at det varer til begge er ferdig å røyke er liten. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Og jeg vil heller ha røyken å skylde på (da har jeg tross alt nytt unskyldningen min) enn at jeg har bodd i by eller bare har crappy lunger. 8D Du er så velreflektert. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg vil se Kaptein Sabeltann :---( Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Du er så velreflektert.Ja, ikke sant? Nei, men altså. Tanken på kols plager meg ca like mye som at bildet som henger rett foran meg ikke har så høye kontraster som jeg ville foretrukket. Omtrent ingenting, altså. x) Jeg vil se Kaptein Sabeltann :---(Nå fikk jeg også lyst. ._. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Jeg vil se Kaptein Sabeltann :---(Nå fikk jeg også lyst. ._. Jeg vil ha filmene, men alle Kaptein Sabeltann-filmene jeg finner er med andre skuespillere enn de som spilte i filmene jeg hadde som liten :----( Og dessverre så jeg på de filmene til de blei redusert til skurring edit: Jeg har musikken da Tallet være en eller anna på TG07 Endret 11. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja, la oss feire, Melisma, sannsynligheten for at det varer til begge er ferdig å røyke er liten. hahaha, I agree Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Husker gamle røyketråden. Fysj som folk flamet røykere i hytt og pine. Snustråden får være i fred. Det er deprimerende. Edit: Røyking ser i hvert fall noenlunde kult ut i forhold til snus. Endret 11. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 røyk gjør et eller annet jeg ikke husker så blodet pumper dårligere i årene dine. man blir fortere kald. var no sånt no *se på boondocks* Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det kan også hindre lillemann i å få gjort jobben sin. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Nei, veit du hva. Nå går jeg ut og røyker ^^, Alt detta røykesnakket har gjort meg røyksugen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Nei, men altså. Tanken på kols plager meg ca like mye som at bildet som henger rett foran meg ikke har så høye kontraster som jeg ville foretrukket. Omtrent ingenting, altså. x) Hvis du tar så lett på skadevirkningene av røyking tør jeg påstå du er noe for umoden til å røyke. Kols er ikke akkurat den vanligste lidelsen blant røykere. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg koser meg med en General Løs nå. Utrolig praktisk i forhold til røyk. Jeg har ikke noe imot røykere, alle skal få gjøre hva de vil, men jeg foretrekker snus. Ok, det ser ikke like bra ut, men skal dere få lov til å lukte vondt, skal jeg få lov til å se rar ut. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Noen er faktisk ganske deilige når de snuser. Endret 11. juli 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg