Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bor i Tønsberg altså? Jeg har vært der noen ganger, mormor hadde sommerhus på Tjøme - så jeg har tilbrakt ganske mange somre der nede. Er jo flott der, men ikke akkurat verdens navle. Da har du jo sånn flott dialekt. :love:

Flytting i fylla er vel ikke akkurat så lurt nei, blir liksom ikke så lett å vite hvor man har putta alt da.

ahhh tjøme :love: skal dit imorgen en tur.. og ja, det er ikke verdens navle, Helt ræktig :D

Ja her går det i bilær og båtær og pengær hehe.. neida, jeg har ikke arva den dialekta helt enda om det var den du tenkte på.. ;)

marlboro!: Ja, såklart! Jo fler jo bedre vettu!

Lenke til kommentar
Du bor i Tønsberg altså? Jeg har vært der noen ganger, mormor hadde sommerhus på Tjøme - så jeg har tilbrakt ganske mange somre der nede. Er jo flott der, men ikke akkurat verdens navle. Da har du jo sånn flott dialekt. :love:

Flytting i fylla er vel ikke akkurat så lurt nei, blir liksom ikke så lett å vite hvor man har putta alt da.

ahhh tjøme :love: skal dit imorgen en tur.. og ja, det er ikke verdens navle, Helt ræktig :D

Ja her går det i bilær og båtær og pengær hehe.. neida, jeg har ikke arva den dialekta helt enda om det var den du tenkte på.. ;)

marlboro!: Ja, såklart! Jo fler jo bedre vettu!

True, true. Søtt i alle fall.

Men da er det film i stuggu. Dere får kose dere alle sammen. Du Melissma, må ha lykke til med flyttinga. :new_woot:

Lenke til kommentar
Røyken er vel nesten like dyr i sverige, drar du til sverige for å BARE kjøpe røyk går det fort litt penger i bensin (Iallefall med den prisen det er på diesel/bensin idag) ;)

Sår ferja gratis siden jeg bare henter gratisbillett hos en kamerat av fattern og på ferja er det ikke like dyrt som i sverige.

Lenke til kommentar
Røykediskusjon?

Jeg vil gi antirøykerne en utfordring. Om en eller annen klarer å gi meg ett argument jeg anser som bra, til å slutte å røyke, så skal jeg slutte. Bare ett. Noen som biter på? =D

Du vil leve lengere av å ikke røyke og du har bedre kondis når du ikke røyker?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...