marlboro! Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Melisma, kan jeg bli med i kofferten din? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Du bor i Tønsberg altså? Jeg har vært der noen ganger, mormor hadde sommerhus på Tjøme - så jeg har tilbrakt ganske mange somre der nede. Er jo flott der, men ikke akkurat verdens navle. Da har du jo sånn flott dialekt. Flytting i fylla er vel ikke akkurat så lurt nei, blir liksom ikke så lett å vite hvor man har putta alt da. ahhh tjøme skal dit imorgen en tur.. og ja, det er ikke verdens navle, Helt ræktig Ja her går det i bilær og båtær og pengær hehe.. neida, jeg har ikke arva den dialekta helt enda om det var den du tenkte på.. marlboro!: Ja, såklart! Jo fler jo bedre vettu! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Random fact: Det er vanskelig å rulle røyk med støttebandasje på handa. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Du bor i Tønsberg altså? Jeg har vært der noen ganger, mormor hadde sommerhus på Tjøme - så jeg har tilbrakt ganske mange somre der nede. Er jo flott der, men ikke akkurat verdens navle. Da har du jo sånn flott dialekt. Flytting i fylla er vel ikke akkurat så lurt nei, blir liksom ikke så lett å vite hvor man har putta alt da. ahhh tjøme skal dit imorgen en tur.. og ja, det er ikke verdens navle, Helt ræktig Ja her går det i bilær og båtær og pengær hehe.. neida, jeg har ikke arva den dialekta helt enda om det var den du tenkte på.. marlboro!: Ja, såklart! Jo fler jo bedre vettu! True, true. Søtt i alle fall. Men da er det film i stuggu. Dere får kose dere alle sammen. Du Melissma, må ha lykke til med flyttinga. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) random fact: kjøp deg ferdigrulla.. dyrere sa du? nææh, inte om du åkar til søta bror vel? Nikka: takk takk, det trenger jeg Kos deg med film! Endret 11. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 random fact: kjøp deg ferdigrulla.. dyrere sa du? nææh, inte om du åkar til søta bror vel? Jeg er blakk og har 2,5 pakker tobakk igjen fra forrige tur hos søta bror. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Røyken er vel nesten like dyr i sverige, drar du til sverige for å BARE kjøpe røyk går det fort litt penger i bensin (Iallefall med den prisen det er på diesel/bensin idag) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Røyken er vel nesten like dyr i sverige, drar du til sverige for å BARE kjøpe røyk går det fort litt penger i bensin (Iallefall med den prisen det er på diesel/bensin idag) Sår ferja gratis siden jeg bare henter gratisbillett hos en kamerat av fattern og på ferja er det ikke like dyrt som i sverige. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det finnes ingen båt jeg hater mer enn svenskebåten.. 2,5 time man aldri får tilbake igjen, greit nok med taxfree'n, men mye bedre å ta bilen.. slipper man å fly på veggene inne på den hersens båten.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ikke kjøp røyk i det hele tatt Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Man lever bare en gang, jeg kan tryne ned trappa i morgen og daue, Og da vil jeg ha kost meg så mye som mulig Er sånn jeg tenker ihvertfall.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Man lever bare en gang, jeg kan tryne ned trappa i morgen og daue, Og da vil jeg ha kost meg så mye som mulig Er sånn jeg tenker ihvertfall.. Dum tenkegang syns nå jeg. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 DU er en dum tankegang! Nei, du er en dum tankegang!! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Røykediskusjon? Jeg vil gi antirøykerne en utfordring. Om en eller annen klarer å gi meg ett argument jeg anser som bra, til å slutte å røyke, så skal jeg slutte. Bare ett. Noen som biter på? =D Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Røykediskusjon? Jeg vil gi antirøykerne en utfordring. Om en eller annen klarer å gi meg ett argument jeg anser som bra, til å slutte å røyke, så skal jeg slutte. Bare ett. Noen som biter på? =D Du vil leve lengere av å ikke røyke og du har bedre kondis når du ikke røyker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det beste argumentet for røyking er faktisk det at vi finansierer både pensjon, helsevesen og barnehager for ikke-røykerne. Tenk på fremtiden, begynn å røyke! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Oooops dobbel post Endret 11. juli 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg