Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Bedre lykke neste gang da, ida. :)

Takketakk.

 

Fått jobb? :o

Neeeei. Jeg gikk ikke videre mtp. 300k i året for å sitte og prate med tards-jobben.

 

 

 

Skjønte først nå hva du mente med det du skrev >.<

Trodde du mente at du hadde fått en jobb og dermed slapp å tenke på å skaffe jobb, men, leit å høre :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønte først nå hva du mente med det du skrev >.<

Trodde du mente at du hadde fått en jobb og dermed slapp å tenke på å skaffe jobb, men, leit å høre :/

Meh. Jeg hadde jo ikke lyst på akkurat den jobben, uansett.

Så, kanskje like greit. Hadde jeg fått tilbud om den, hadde jeg jo ikke hatt noe valg.

 

 

edit: Når bytta du nick? :-|

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Skjønte først nå hva du mente med det du skrev >.<

Trodde du mente at du hadde fått en jobb og dermed slapp å tenke på å skaffe jobb, men, leit å høre :/

Meh. Jeg hadde jo ikke lyst på akkurat den jobben, uansett.

Så, kanskje like greit. Hadde jeg fått tilbud om den, hadde jeg jo ikke hatt noe valg.

 

 

edit: Når bytta du nick? :-|

 

 

Greit nok likevel da :)

 

Og for 2dager siden eller noe.

Lenke til kommentar
Greit nok likevel da :)

 

Og for 2dager siden eller noe.

Ja, på en måte. Samtidig hadde det vært veldig fint å få sikra en jobb snart.

 

Oh. Jeg er så vant til å se på avatar at jeg ikke legger merke til nick lenger, jeg O.o

 

 

Du kan jobbe som pannekake-skyfler?

 

Og det er vel det som er tingen? avatars? : >

Lenke til kommentar
Hei kafeen! Nå sitter jeg på dass og driter, dere er selvsagt med meg som vanlig. Vet dere hva?! Jeg har nå ferie! I 2 hele uker! :woot:

 

Jeg skal feire anledningen med å ringe til en pizzasjappe som har å kjøre mat hit. Jeg skal kose meg.

Hvordan er konsistens og farge?

Lenke til kommentar
Nikka, har du lært deg teksten til "et bilde ta'n ivers" nå da?

 

Ikke prøv deg lillegutt. Småunger som ikke er gamle nok til å ta en pils har ikke noe de skulle sagt om supportersanger.

 

Lars: Det falt meg ikke inn å sjekke faktisk, men konsistensen var hard. Jeg har spist mye fiber i det siste forstår du.

 

Skarstad: Nå får jeg en stor pizza, med pepperoni, kjøttdeig, skinke, rød og grønn paprika, sort oliven og løk, kjørt til døra for 200 kroner. Synes ikke det er så ille egentlig, dessuten så er ikke den pizzaen så ille heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...