Flabba Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Wow olum, det faktum at du kom tilbake med mer penger enn det greia kostet er imponerende. Nixx, du har jo rett. Men jeg vet ikke om jeg gidder, jeg har bare sett for mye på House i det siste. House<3 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 House er rett og slett genialt. Men nå regner det, og jeg skal på fjellet. Er tilbake mandag. Snakkes! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 House er rett og slett genialt. Men nå regner det, og jeg skal på fjellet. Er tilbake mandag. Snakkes! hadetbra:) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Nå skal jeg ikke være beskjeden her. Fikk to pene langer på henholdsvis 20,35 og 19,2kg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 ok vær i dag 1. Været er ikke universelt. 2. Hva er poenget med å påpeke at noe er "ok"? 3. Vi vet. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 ok vær i dag 1. Været er ikke universelt. 2. Hva er poenget med å påpeke at noe er "ok"? 3. Vi vet. fælt til selm du var i dag da. 1: været er flott. 2: det er fint at været er ok i stede for for varmt eller for kaldt. 3: fint dere vet Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 fælt til selm du var i dag da. 1: været er flott. 2: det er fint at været er ok i stede for for varmt eller for kaldt. 3: fint dere vet Slem idag? Han er vel ikke slem, men han oppfører seg snarere som et rasshøl. Da han ikke tør å oppføre seg sånn i virkeligheten, må han få lov til gjøre sånt der han ikke kan bli rørt av noen annen. Og ja, været er faktisk ok, men jeg kunne tenke meg litt mer varme og mindre skyer. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Enig der, bort med skyene og mer varme Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Slem idag? Han er vel ikke slem, men han oppfører seg snarere som et rasshøl. Da han ikke tør å oppføre seg sånn i virkeligheten, må han få lov til gjøre sånt der han ikke kan bli rørt av noen annen. Just så. Folk eier jo ikke selvkontroll. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 er passe varmt og skyer her... det er perfekt... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Kan ikke bare Eplefe og -Torb våkne snart? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Just så. Folk eier jo ikke selvkontroll. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Kan ikke bare Eplefe og -Torb våkne snart? 1: eple er umulig å vekke 2: Kan hende de allerede er våkne og bedriver andre ting Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Kan ikke bare Eplefe og -Torb våkne snart? holder ikke vi andre for deg? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Ikke vær så skummel. Jeg bort nært vannet. Nært en kai. Hold deg unna! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) 1: eple er umulig å vekke2: Kan hende de allerede er våkne og bedriver andre ting Jeg er ikke umulig å vekke, og vi var våkne for lenge siden. I hvert fall Torbjørn. Og jeg VAR på msn, ffs. Kan ikke bare Eplefe og -Torb våkne snart? holder ikke vi andre for deg? Edit: Sikkert litt kjekt om vi våknet når han er på besøk hos oss. Endret 11. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 1: eple er umulig å vekke2: Kan hende de allerede er våkne og bedriver andre ting De våknet nå hvertfall, og jeg tror faktisk ikke de har gjort noe, uten min viten. holder ikke vi andre for deg? Og nei, dere gjør ikke det. Folk jeg er på beøk hos i virkeligheten, er strengt tatt bedre enn ett nick på ett forum. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg er ikke umulig å vekke, og vi var våkne for lenge siden. I hvert fall Torbjørn. Og jeg VAR på msn, ffs. Jeg så etter deg på msn hele morgenen, sa jeg jo. Men du var ikke der. Teite, dumme msn ting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 SKjegg; Hot or not? Vurderer å la det gro litt. Hva mener folket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg