Skarstard Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Rettelse: Captain Grumpy Pants. Uansett, det er ikke min skyld. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Rettelse: Mr. Grumpy Pants. Uansett, det er ikke min skyld. Man kan ikke selvutnevne seg til "captain", "kaptein", "sjøkaptein" eller noen form for offiser. Dette må en høyere myndighet gå god for. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Man, whatEVER. Jeg er bare mister grumpy pants. God morgen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Må si jeg elsker dansen din (Er det deg?)Shikaru i den ene youtube videon som du har lagt ut, SOLA ER TOPPEN! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Poison - Talk Dirty To Me Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) hahaha nei ekke jeg som danser edit: TA MOTORSAGA! Endret 11. juli 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 TA MOTORSAGA, hahaha Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Man kan ikke selvutnevne seg til "captain", "kaptein", "sjøkaptein" eller noen form for offiser. Dette må en høyere myndighet gå god for. Du er bare misunnelig, du, din matros. Og uansett, den eneste "høyere myndigheten" er ikke her. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Man kan ikke selvutnevne seg til "captain", "kaptein", "sjøkaptein" eller noen form for offiser. Dette må en høyere myndighet gå god for. Du er bare misunnelig, du, din matros. Og uansett, den eneste "høyere myndigheten" er ikke her. Nah. Jeg er prioritert på flyplasser, så fuck off. Da den eneste høye myndigheten ikke er her, kan du ikke bli det, så det, din svinepels. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 i dag skal håret farges:D gleder meg! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Er det nå man skal begynne å juble for at man kom seg inn på helse og sosial? Endret 11. juli 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Er det nå man skal begynne å juble for at man kom seg inn på helse og sosial? gratulerer:D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Er det nå man skal begynne å juble for at man kom seg inn på helse og sosial? Er det nå man skal juble over at man har hatt studieplass på medier, siden i mai? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Er det nå man skal begynne å juble for at man kom seg inn på helse og sosial? Jeg hadde begynt å gråte, men nå er ikke jeg veldig interessert i den type fag. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Da den eneste høye myndigheten ikke er her, kan du ikke bli det, så det, din svinepels. AGF, din pøbel. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 er det nå jeg skal juble fordi jeg må ut å finne meg fasst jobb fordi jeg er ferdig med skole? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Er det nå man skal begynne å juble for at man kom seg inn på helse og sosial? gratulerer:D Takk. ^^ Er det nå man skal begynne å juble for at man kom seg inn på helse og sosial? Er det nå man skal juble over at man har hatt studieplass på medier, siden i mai? Jeg søkte også på medier... men kom jeg inn? Nei. xD Fikk "uaktuelt" tilbake. x] Er det nå man skal begynne å juble for at man kom seg inn på helse og sosial? Jeg hadde begynt å gråte, men nå er ikke jeg veldig interessert i den type fag. Haha. Nei, ikke jeg heller egentlig, men det er det eneste jeg er garantert i å få jobb i.. =) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 er det nå jeg skal juble fordi jeg må ut å finne meg fasst jobb fordi jeg er ferdig med skole? 1. Ja. 2. Du er jo bare nitten. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 AGF, din pøbel.Ikke faen. Skal jeg gjøre det for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg