Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, Melisma. Get lost!

 

 

Hva har jeg gjort!?? :whistle:

 

gir dere meg free hug om jeg går forbi dere?

 

 

Eple: har bare aldri vært borti det før.. det er jo sikkert koselig det, å ligge i senga med hver sin pc.. ja, det er litt morsomt :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Ja? Melisma er jo kewl.
Jeg håper hun er klar over at vi faktisk snakker sammen utenfor forumet òg. For jeg er glad for å ha ham her, så jeg sitter ikke helt stille og chatter med ham, liksom. Faktisk går det flere dager uten at jeg rører pc-en når jeg er med ham. 8D
Lenke til kommentar
Det er fordi jeg ikke gadd..

 

 

Eple: så du og typen din sitter med hver deres pc og skriver inn her? hahahaha, uff,, nå har jeg sett det også gitt!

Forståelig nok, siden jeg skrev til deg, alt det jeg synes om deg på en saklig måte. :)

 

Og, du sliter fremdele med å akseptere at enkelte gjør noe annet enn deg selv, ser jeg?

 

Vi har gjort mye rart med MrB siden han kom, vi. Noe av det inkluderte frukt, og død fisk. :love:

Den døde fisken var koselig. :wee:

Lenke til kommentar
Jaså?

 

Ja greit. Det er okei, siden det er deg, Eplefe. Jeg kjenner jo deg.

 

Og el- ...død fisk?

Ja-a. Pluss en del hyling av det hese kaliberet. :wee:

Ååå jeg skjønner. Dere fant en død fisk da dere var ute og gikk i Bergen, mens dere hylte på tilfeldige folk...

 

...Ikke sant?

 

Forresten, BiNko syner ENDA en heated argumentation basert på at Eplefe og Melisma er to helt forskjellige mennesker..

 

Men da.... da stikker vi bak her, en tur vi, Halvor? *vise vei bak busk*

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Ååå jeg skjønner. Dere fant en død fisk da dere var ute og gikk i Bergen, mens dere hylte på tilfeldige folk...

 

...Ikke sant?

N... Ne-ei. Ikke helt sånn det foregikk.

Åå. Nei. Nei okei. Da. Mm.

 

Da er det helt greit. For det var et uhell, sant.

 

Det skjer med alle. Jeg også gjør det innimellom. Helt normalt å gjøre feil.

Lenke til kommentar

ja, mener det jo ikke slemt da...

 

men om dere tenker etter så er det jo litt morsomt! :)

 

 

Se, det var et hyggelig smil!

 

 

 

L4r5: pøh, jeg hadde hatt deg i headlock og griseklina med deg før du hadde rukket å gi meg en klem..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...