b-real Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Den var jo litt koselig da Ellers skal det nå sies at dyret til Eplefe piper, nærmest uler. Og mrbjoern ligger på naborommet, og koser seg med laptopen sin Kjæresten hennes? Good to know. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg hører ham. Må ignorere, han må kunne sove utenfor sengen uten at jeg må dytte ham i et bur, vel? Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Japp. Jeg uler nærmest. Eller... Kanskje det er Ruff. Blir rent forvirret her jeg nå. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Kjæresten hennes? Good to know. Jeg hører ikke noe til Eplefe og -Torb. Og det er en smule lytt her. Nei, det er den kinesiske nakenhunden, som står utenfor døren det er snakk om. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Kanskje godt du ikke hører noe. Små barn osv. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 vent litt... sitter dere i samme hus, og er inne på samme forum, og snakker med hverandre gjennom forumkafeen? hohoho Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Ridestilling med laptop på brystet til -Torb. Man vet aldri, mrbjoern. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 kommunikasjon på høyeste nivå.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg hører ham. Må ignorere, han må kunne sove utenfor sengen uten at jeg må dytte ham i et bur, vel? For all del. Den gjør meg ikke stort. Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Så, vent nå litt. Mrbjoern ligger på naborommet til Eplefe og -Torb, som er kjærester og er helt stille for ikke å plage små barn osv? Men hvor kommer trekkspillet inn? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Ridestilling med laptop på brystet til -Torb. Man vet aldri, mrbjoern. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 vent litt... sitter dere i samme hus, og er inne på samme forum, og snakker med hverandre gjennom forumkafeen? hohoho Mm. Vi er lifeless nerds. Tenk. Halvor er på naborommet, og vi har egentlig gått og lagt oss.Ridestilling med laptop på brystet til -Torb. Man vet aldri, mrbjoern.Laptopen min er skummelt varm. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 vent litt... sitter dere i samme hus, og er inne på samme forum, og snakker med hverandre gjennom forumkafeen? hohoho Vi har da msn også. Og du har ikke svart på den lange pm-en jeg sendte deg i går... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hvordan gikk toget mr bj? Fikk du sett beviset på at de faktisk serverer alk der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Nah. Mer det at han sitter, jeg ligger, han med macen, jeg med faptopen, og om han skulle prøvd seg på noe tror jeg jeg hadde sagt "Ikke i kveld... jeg har hodepine." og sett teit på ham, for så å nusse ham natta. Jeg er så trøtt at vuggende bevegelser ville fått meg i søvne. 8D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hvordan gikk toget mr bj? Fikk du sett beviset på at de faktisk serverer alk der. De hadde masse alkohol der Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Nah. Mer det at han sitter, jeg ligger, han med macen, jeg med faptopen, og om han skulle prøvd seg på noe tror jeg jeg hadde sagt "Ikke i kveld... jeg har hodepine." og sett teit på ham, for så å nusse ham natta. Jeg er så trøtt at vuggende bevegelser ville fått meg i søvne. 8D *sette i liten båt og vugge sakte fram og tilbake* Så, bare så det er sagt. Hold dere unna Mrbjoern, han er min. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Vi har da msn også. Og du har ikke svart på den lange pm-en jeg sendte deg i går... Det er fordi jeg ikke gadd.. Eple: så du og typen din sitter med hver deres pc og skriver inn her? hahahaha, uff,, nå har jeg sett det også gitt! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Tror det kunne blitt morsomt. XD Ja, Melisma. Get lost! Endret 10. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg