Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ja, for man kan jo ikke vite en dritt før man har dødd sjøl! Enten er det liv etter døden, eller så er det ikke liv.. Kanskje man kommer tilbake dit man var før man ble født, eller så danser vi rundt med harpe og vinger. OM det er tilfellet så skal jeg ihvertfall spøke for de her nede, hohoho. Smelle med skaper og lage skikkelig liv i leier'n! :D

 

Og selvfølgelig ha spøkelses-sex med Brad Pitt om jeg dauer før han!

 

Noe kan vi vite, men det er mye vi absolutt ikke vet også. Haha, jeg tror jeg skulle klart å finne på ganske mye spennende om jeg hadde kunnet vandre rundt her på jorda som spøkelse etter at jeg var død ja. Morsomt å leke med tanken iallefall.

 

Hva er det med deg og denne Brad Pitt? Du kan jo velge noen orginale da, slik som Corky eller Jan Teigen. :D Jeg må si det kunne vært interessant og besøkt Frk. Alba.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det med deg og denne Brad Pitt? Du kan jo velge noen orginale da, slik som Corky eller Jan Teigen. :D Jeg må si det kunne vært interessant og besøkt Frk. Alba.

 

 

Så du han i Fight Club eller?? :ohmy: Han er og forblir den tøffeste kjekkasen etter den filmen. Snatch sealed the deal for meg da :D

 

Alba kan du få av meg gratis :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...