NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Ja, for man kan jo ikke vite en dritt før man har dødd sjøl! Enten er det liv etter døden, eller så er det ikke liv.. Kanskje man kommer tilbake dit man var før man ble født, eller så danser vi rundt med harpe og vinger. OM det er tilfellet så skal jeg ihvertfall spøke for de her nede, hohoho. Smelle med skaper og lage skikkelig liv i leier'n! Og selvfølgelig ha spøkelses-sex med Brad Pitt om jeg dauer før han! Noe kan vi vite, men det er mye vi absolutt ikke vet også. Haha, jeg tror jeg skulle klart å finne på ganske mye spennende om jeg hadde kunnet vandre rundt her på jorda som spøkelse etter at jeg var død ja. Morsomt å leke med tanken iallefall. Hva er det med deg og denne Brad Pitt? Du kan jo velge noen orginale da, slik som Corky eller Jan Teigen. Jeg må si det kunne vært interessant og besøkt Frk. Alba. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Alle her dør før Jahn Teigen. Mannen er ikke menneske (paradoks!). And also: Mange smarte kristne, rly. De er bare like uprofilerte som hyggelige, snille, høflige og tolerante muslimer. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hva er det med deg og denne Brad Pitt? Du kan jo velge noen orginale da, slik som Corky eller Jan Teigen. Jeg må si det kunne vært interessant og besøkt Frk. Alba. Så du han i Fight Club eller?? Han er og forblir den tøffeste kjekkasen etter den filmen. Snatch sealed the deal for meg da Alba kan du få av meg gratis :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Ekstremistene som lager problemer... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er faktisk enig med Melisma. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Alba i Sin City er win. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Alba kan du få av meg gratis :!: Mener du det?! Når, hvor?! Har du sett henne i Dark Angel eller? Rawrrrrr. Men, nå skal jeg sove jeg, snuppa, siste arbeidsdag før det er 2 uker ferie-eeeeee. Kos dere i natt kafeen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er faktisk enig med Melisma. *sjekke temperaturen til* Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Jeg er faktisk enig med Melisma. hoho vi får se hvor lenge det varer da! in 3, 2, 1... NikkaYoichi: kos deg på jobb da Nattaaaaa Endret 10. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 FYI så er jeg den kjekkeste, kjekkasen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er faktisk enig med Melisma. *sjekke temperaturen til* Hva? Tyler er hawt. Det er Alba også dog. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) FYI så er jeg den kjekkeste, kjekkasen. I know..come here you sexy thing Kittycat: so are you *tørke sikel* Endret 10. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 HAHAHA Jeg så den faen Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Aj, den var lei gitt... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Fniste litt der, ja. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hihi. Det må kan kalles å bli busted. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Det jeg lurer på er hvordan han prata seg ut av den der. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Ingen skade skjedd; hun var feit. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Den var jo litt koselig da Ellers skal det nå sies at dyret til Eplefe piper, nærmest uler. Og mrbjoern ligger på naborommet, og koser seg med laptopen sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg