Kexxy er sexxy! Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Det er det vi kaller biologisk krigføring Lars! Genialt. En dag skal jeg lene meg over gjerdet og si "Etter mine beregneinger har du og din familie inhalert flere kilo svin fra grillen min i løpet av den tiden dere har bodd her. Og forresten... Det er billige leiligheter i Skien nå." åh gud.. My stomach.. make it stop. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Kristendom innføringen i Norge var ikke no bedre da nei, det er vel sant. Men youtube burdte fjerne slike filmer, for unge forvirra folk blir jo vettaskremte! Man ser i det han segner om på banen også er det bilde av en klokke med skrifta "times up" pray now or burn in hell,,, sånt no er ikke så hyggelig for små øyne skulle jeg tro.. Endret 10. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Da jeg og L4r5 var på Oslo S kom det en fyr for å be eller hva søren han gjorde. Gjett hvem som ville legge ut litt svinekjøtt her og der?.... Fah, ikke i form i dag. Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Så du mener virkelig du har rett til å, hva skal man kalle det. Plage? Trakassere? ...Naboene dine, fordi de er muslimer? Er ikke det litt generalisering? Og om man tar den helt ut, rasisme? "Du er av rase jeg ikke liker, deg må jeg gjøre vondt"? Eller har disse fremmedkulturelle naboene dine kanskje gjort noe mot deg, personlig. Da blir jo saken en helt annen, men å trampe på en religion, selvom den i mine øyne er skikkelig idiotisk og sjåvinistisk mtp. at etter all sannsynlighet menn har tilpasset lovene til sitt eget beste, mot noen som kun er dine NABOER, blir vel strengt tatt litt teit... Respekt er respekt om den er for nazisme eller kristendom. For altså gris er vel hellig? Ja nå skal jeg bla fram krl-kunnskapene mine, men jeg tviler på dine landsfrender ville satt pris på dette om de fant det ut. Endret 10. juli 2008 av Binko Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Nei, "vi" er ikke så religiøse som amerikanerne, men det er jo kjent for alle at religiøsitet og intelligens har en viss sammenheng og vi vet jo hvordan amerikanere stiller i den klassen. Funfact: Ifølge boken IQ and the Wealth of Nations er gjennomsnitts-IQ-en i USA 97 - bare ett poeng lavere enn Norge. Italia og Spania, som er forholdsvis religiøse, ligger på henholdsvis 102 og 99. Nei nei nei, skjerpings. Du må vel forstå at med en gang man dokumenterer påstander, så må de stemme med virkeligheten. Slike diskusjoner ender bare i at én part drites ut, slik som skjedde med Nikka her, og det er personhets og uthenging. Her skal alle meninger og påstander likestilles, uansett hvor idiotiske de er. Tenk litt over det neste gang, Skarstad. Det er ikke vår oppgave å få folk til å føle seg dumme bare fordi de er det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Religion er greit nok for de som greier å holde det for seg selv, og det er jo fint at de tror på noe, men hvorfor i helvede vil de prøve å redde noen som ikke vil tro på pakket deres? Eller "tvinge" på oss ting? Jeg liker heller ikke å gjøre narr av folk og deres religion, men de gjør det for pokker ikke lett for dem selv. Er jo som om jeg skulle ha vokst opp i et hus der vi bæsjet hvor enn det passet oss når det passet oss, for så å dra på besøk til naboen og forlange å få drite på teppet hvis jeg føler for det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hva kan jeg si? Jeg er ikke et godt menneske. Trodde du hadde fått det med deg jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Derfor er det man burde gjøre å ikke respektere noe. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Kristendom innføringen i Norge var ikke no bedre da nei, det er vel sant. Men youtube burdte fjerne slike filmer, for unge forvirra folk blir jo vettaskremte! Man ser i det han segner om på banen også er det bilde av en klokke med skrifta "times up" pray now or burn in hell,,, sånt no er ikke så hyggelig for små øyne skulle jeg tro.. Du burde søke på venomfangx og Kent Hovind om du vil se noe som er virkelig skremmende. Hvis du ikke er litt over middels bevandret i naturfag så kan jeg faktisk forstå at folk går fem på våset de lirer ut av seg. Til forrige posten din, orker ikke å dra tilbake å quote. Jupp, vi agnostikere er kule. Ateistene er for bastante, akkurat som de som er religiøse. Jeg er åpen for at jeg kan ta feil i det minste. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Derfor er det man burde gjøre å ikke respektere noe. Men....de tok fra oss sparegrisen!!! Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 http://www.godtube.com/ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Nei, "vi" er ikke så religiøse som amerikanerne, men det er jo kjent for alle at religiøsitet og intelligens har en viss sammenheng og vi vet jo hvordan amerikanere stiller i den klassen. Funfact: Ifølge boken IQ and the Wealth of Nations er gjennomsnitts-IQ-en i USA 97 - bare ett poeng lavere enn Norge. Italia og Spania, som er forholdsvis religiøse, ligger på henholdsvis 102 og 99. Nei nei nei, skjerpings. Du må vel forstå at med en gang man dokumenterer påstander, så må de stemme med virkeligheten. Slike diskusjoner ender bare i at én part drites ut, slik som skjedde med Nikka her, og det er personhets og uthenging. Her skal alle meninger og påstander likestilles, uansett hvor idiotiske de er. Tenk litt over det neste gang, Skarstad. Det er ikke vår oppgave å få folk til å føle seg dumme bare fordi de er det. Jeg håpte at ironien skulle komme frem, men det viser seg jo at jeg ikke lyktes med å få frem budskapet mitt. Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hva kan jeg si? Jeg er ikke et godt menneske. Trodde du hadde fått det med deg jeg. Da så. Da er det fritt fram. 8D Og som de fleste andre er jeg enig i at enhver må tro hva man vil. Men for det første; barnepåvirkning, at barn i ung alder blir "ledet til å tro det riktige" av ivrige, praktiserende foreldre. Ingen presenterer religioner for dem, slik at personen velger selv at dette kan jeg gå med på. De blir påtvunget en tro. og den "vanlige" typen, hvor man messer og prater om et bedre liv, grønnere grass og redning bare man joiner og blir en del av communitiet. Er noe av det som gjør at religion er det det er for meg. ***STANDARD*** Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Derfor er det man burde gjøre å ikke respektere noe. Jeg tror dog på "allmenn respekt" (ja jeg er naiv) og dette innebærer også da å la folk få tro på hva de vil uten å måtte kommentere det negativt eller ville forandre på det, være seg en nazist eller muslim eller kristen eller indianer. Enten full ytringsfrihet eller ingen ytringsfrihet. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Du burde søke på venomfangx og Kent Hovind om du vil se noe som er virkelig skremmende. Hvis du ikke er litt over middels bevandret i naturfag så kan jeg faktisk forstå at folk går fem på våset de lirer ut av seg. Will do Til forrige posten din, orker ikke å dra tilbake å quote. Jupp, vi agnostikere er kule. Ateistene er for bastante, akkurat som de som er religiøse. Jeg er åpen for at jeg kan ta feil i det minste. Ja, for man kan jo ikke vite en dritt før man har dødd sjøl! Enten er det liv etter døden, eller så er det ikke liv.. Kanskje man kommer tilbake dit man var før man ble født, eller så danser vi rundt med harpe og vinger. OM det er tilfellet så skal jeg ihvertfall spøke for de her nede, hohoho. Smelle med skaper og lage skikkelig liv i leier'n! Og selvfølgelig ha spøkelses-sex med Brad Pitt om jeg dauer før han! Endret 10. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg håpte at ironien skulle komme frem, men det viser seg jo at jeg ikke lyktes med å få frem budskapet mitt. Mente du at religion og intelligens ikke har en viss sammenheng, eller at amerikanere ikke er dumme? Bare sånn at jeg får oppklart hvor ironien lå. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg håpte at ironien skulle komme frem, men det viser seg jo at jeg ikke lyktes med å få frem budskapet mitt. Mente du at religion og intelligens ikke har en viss sammenheng, eller at amerikanere ikke er dumme? Bare sånn at jeg får oppklart hvor ironien lå. At begge deler egentlig er uavhengig av hverandre og at amerikanere generelt ikke er dumme. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Du blir sikkert ikke rørt. Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Sett'n før. Koselig, den. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Jeg håpte at ironien skulle komme frem, men det viser seg jo at jeg ikke lyktes med å få frem budskapet mitt. Skulle ha skjønt det, ja. Det er jo ikke som om mange på Internett liker å utbasunerer hvor dumme de synes amerikanere (og religiøse) er. Red.: Det var forresten et eksempel på lett forståelig ironi. Så lærte du noe idag også. Endret 10. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg