Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvor mange som faktisk går i kirka til vanlig i Norge.

 

Føler ikke at vi er så kristne som amerikanerne feks.

 

Dessverre er det nok fler enn vi skulle tro.

 

Nei, "vi" er ikke så religiøse som amerikanerne, men det er jo kjent for alle at religiøsitet og intelligens har en viss sammenheng og vi vet jo hvordan amerikanere stiller i den klassen. :whistle:

Lenke til kommentar

Apropos sånne muslimer. Naboene er muslimer. I dag grillet jeg. Jeg sørger bestandig for å hive fettet fra grillskivene og flintsteika ned i grillen sånn at det begynner å brenne og ryke. Røyken er jo egentlig små grispartikler. Og så blåser den over gjerdet og de innhalerer svin.

Det er min egen lille protest.

Lenke til kommentar
Apropos sånne muslimer. Naboene er muslimer. I dag grillet jeg. Jeg sørger bestandig for å hive fettet fra grillskivene og flintsteika ned i grillen sånn at det begynner å brenne og ryke. Røyken er jo egentlig små grispartikler. Og så blåser den over gjerdet og de innhalerer svin.

Det er min egen lille protest.

Lurt. Nesten som å brenne giftige planter på et fly, og ingen har noe sted å løpe.

 

Nå tror jeg BiNko gjør lurt i å spise vekk litt alkohol og ta kvelden... :p

Lenke til kommentar
Jeg ser det er religionsdiskusjon, og alle standardsvarene har blitt lagt på bordet allerede.

 

Intriguing.

Delen hvor hun sparket ham i ballene og truet med å knuse nesen hans var litt artig da.

 

YOU GO GIRL!

Som sagt, standardsvarene...

 

I am like all warm inside. So. Funny.

Lenke til kommentar
Nei, "vi" er ikke så religiøse som amerikanerne, men det er jo kjent for alle at religiøsitet og intelligens har en viss sammenheng og vi vet jo hvordan amerikanere stiller i den klassen. :whistle:

Funfact: Ifølge boken IQ and the Wealth of Nations er gjennomsnitts-IQ-en i USA 97 - bare ett poeng lavere enn Norge. Italia og Spania, som er forholdsvis religiøse, ligger på henholdsvis 102 og 99.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Da tror jeg du med trygghet kan kalle deg agnostiker, kjære Melisma. :)

 

 

hehe, ja der var ordet ja.. passer meg perfekt :)

 

 

 

Uff, så her om dagen en mann (muslim) som brukte Miklos Feher sin død på å fortelle folk at man må begynne å be før det er for sent, og sånt no liker jeg svært dårlig :hrm: Youtube burdte banne slike filmer synes jeg.. skremme folk til religion, verste jeg veit.. Miklos var jo en så fin gutt :love:

Lenke til kommentar
Det er det vi kaller biologisk krigføring Lars! Genialt. :rofl:

En dag skal jeg lene meg over gjerdet og si "Etter mine beregneinger har du og din familie inhalert flere kilo svin fra grillen min i løpet av den tiden dere har bodd her. Og forresten... Det er billige leiligheter i Skien nå."

Lenke til kommentar
Da tror jeg du med trygghet kan kalle deg agnostiker, kjære Melisma. :)

 

 

hehe, ja der var ordet ja.. passer meg perfekt :)

 

 

 

Uff, så her om dagen en mann (muslim) som brukte Miklos Feher sin død på å fortelle folk at man må begynne å be før det er for sent, og sånt no liker jeg svært dårlig :hrm: Youtube burdte banne slike filmer synes jeg.. skremme folk til religion, verste jeg veit.. Miklos var jo en så fin gutt :love:

Kristendom innføringen i Norge var ikke no bedre da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...