NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Men det må jo sies. Det finns mange snille og grei muslimer og da. Bare for å være litt positiv Jo, men det er ikke de greie og snille muslimene Eple snakker om her. Det er de skumle muslimene og de finnes det også mange av. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Må nok si meg enig med Eplefe. Sukk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Pft, finnes sikkert, men de går ikke ut i media og sier "Hallo? Hei? Jeg har ingenting i mot Nasse Nøff på barneavdelingen, altså...", så når de ikke skriker høyest, velger jeg å ikke nevne dem i hver minste sammenheng for å krype unna rasiststempelet. 8D Finner jeg en artikkel som omhandler en tolerant og greit muslim, så skal jeg selvsagt snakke om det og (i en noe overrasket tone, må jeg innrømme), men inntil videre så irriterer ikke de meg noe videre. Med annet enn at de er religiøse. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Også var det de sparegrisene da... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Finnes sparekuer og, og formløse sparegriser, sparerundinger, spareepler, pærer, og andre sparefigurer, la grisen min være i fred. Leonard Georg har ikke spist en eneste jævla muslim i sitt liv. Så back the fuck off my piggy bank. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Det var jo en kul en som redda et par stykker fra brann natt til i dag eller noe slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) --- Endret 10. juli 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Det var jo en kul en som redda et par stykker fra brann natt til i dag eller noe slikt. Det var en utlending. Om han også var muslim stod det ingenting om. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Grisen er en klassiker jo! Syns de bare skal holde seg til sitt og la oss ha vårt. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hmmmm bare lurer er det noen flere her som hører på Billy Talent? Elsker musikken deres Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hadde han vært muslim hadde han spurt om de var muslimer. Var de det, hadde han nok hjulpet. Var de ikke hadde han helt bensin på bålet og skreket "DIE INFIDELS!!". (Jeg er i godt humør i dag, lover). Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Det var jo en kul en som redda et par stykker fra brann natt til i dag eller noe slikt. Det var en utlending. Om han også var muslim stod det ingenting om. Det var en antakelse jeg gjorde i min fordomsfullhet. Han så ut som en muslim og siden det ikke ble nevnt så antar jeg at han var muslim. Nettopp for at vi ikke kan gi muslimer positiv omtale i dette landet. Hadde han vært muslim hadde han spurt om de var muslimer. Var de det, hadde han nok hjulpet. Var de ikke hadde han helt bensin på bålet og skreket "DIE INFIDELS!!". (Jeg er i godt humør i dag, lover). Synes du er litt søt når du er sinna og intolerant jeg Eple, er så uvanlig å se deg slik - du er jo toleransens forkjemper til vanlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Grisen er en klassiker jo! Syns de bare skal holde seg til sitt og la oss ha vårt.Synes de skal dra til helvete om de har så mye i mot "vårt" at de må isolere seg fra oss skitne, skitne nordmenn, vantroe jævler etc. etc.Har hørt på dem siden jeg var syv år gammel. 8DDa het de riktignok "Pez" eller noe, og var kun et band i en jeg satt hundevakt for sin platesamling, men jeg har fulgt dem siden den gang. Edit: PEZZ ffs, ikke Pez. ._. Endret 10. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 I have a good internet connection and pay a decent buck for it. But this gay country still holds firm datalimits. 10gb/month is my current limit. Anyway i crossed the limit again and now i am on 56kbps speed. ---- Glad for at det ikke er sånn i Norge Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Grisen er en klassiker jo! Syns de bare skal holde seg til sitt og la oss ha vårt.Synes de skal dra til helvete om de har så mye i mot "vårt" at de må isolere seg fra oss skitne, skitne nordmenn, vantroe jævler etc. etc.Har hørt på dem siden jeg var syv år gammel. 8DDa het de riktignok "Pez" eller noe, og var kun et band i en jeg satt hundevakt for sin platesamling, men jeg har fulgt dem siden den gang. Edit: PEZZ ffs, ikke Pez. ._. Så lenge? :O Ja, de het det før, men likte ikke den musikken de lagde da Litt for sært for meg M&M er den eneste av de som jeg syns er kul lissom Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Nick Cave og Mountain sparker ræv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Synes du er litt søt når du er sinna og intolerant jeg Eple, er så uvanlig å se deg slik - du er jo toleransens forkjemper til vanlig.Nei, seriøst, jeg er faktisk i godt humør i dag. Og intolerant ovenfor muslimer har jeg vært siden naboen sin sønn prøvde å kjøre over bikkja mi fordi han ikke likte å bo så nærme et så urent dyr. Jeg sparket ham i ballene og truet med å knuse nesen på ham om han gjorde noe lignende igjen. Han går i buer rundt meg når jeg ser ham den dag i dag, enda de har flyttet til andre siden av byen. Jeg liker ikke religion generelt, men når noen drar det like langt som det muslimer i Norge gjør... Joda, religionsfrihet er en ting. At alle andre skal ta hensyn til din religion i den grad at det påvirker din hverdag og din identitet... Vel. Dra til helvete, muslimjævler. 8D Edit: Anmeldte forresten faren for truslene jeg mottok etter å ha "antastet sønnen hans på en usømmelig måte". Det er ikke MIN feil at sønnen din tenner på smerte, mister. Endret 10. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Relevant to your internests? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er helt enig med deg Eple, det er ikke det - men du virker så sinna. Synes det var litt kult at DU var sinna til en forandring. Bra at du gav ham en liten leksjon da, han tenker seg nok om før han prøver å kjøre over bikkja til noen en annen gang. Du har iallefall satt deg i respekt hvis han viker unna når han ser deg. Når det kommer til religion så ser det ut til at vi er ganske enige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg