Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
æ har en drøm om dæ om du e gla ti mæ, da vil æ ligg me dæ, kainn æ få lov. æ har itj sport dæ før, veit helt om æ tør, løsta bli stør å stør, kainn æ fa låv? kainn æ få lååv kaiinn å få låv du veit ker æ går å håpe på , du veit at æ vil du veit d kainn få, dærfør så spør ææ kainn æ få låv.

no ferdig

Pliiis slutt...

Skjøner ikke hva du skirver :p

Det var litt trønder-lære. :)

Lenke til kommentar
hvorfor det reb?
Bilde av Ole Brumm og Nasse Nøff, pluss at "De Tre Små Grisene" blir brukt som eventyr på barneskolen er visst kulturelt støtende og skal forbys. De fikk faktisk ned bildet av Ole og Nasse på barneavdelingen. :\
Åja..ikke verre. Nei det begynner å gå litt langt..
Lenke til kommentar
God kveld kafeen! Hvordan står det til med dere? Håper alle har det bra. Selv så sitter jeg å trener på trylletriks. Noen ganger, som nå, så er det kjipt å trene, men skal man bli flink så må man jo trene, ikke sant?
Trylletriks? Kan du få meg til å forsvinne?

Det er lett.

Ett slag med slegge, badekar + noen liter med maursyre. :)

Driver nok mest med kort- og mentaleffekter.

*snipp*

Kor hainn kjæm fra på jord ...

Hva med å kunne teksten før du smører den utover eteren? :no:

Lenke til kommentar

Vel, jeg har rett på ytringsfrihet i følge vår grunnlov, og jeg sier at EKSTREMISTISKE MUSLIMER ER EN GJENG MED IDIOTER, og jeg HATER at de kommer inn i VÅRT land under VÅR amnesti, snylter på staten og SUTRER over at vi ikke er like middelalderske og DUMME som det de og deres eventuelle avkom er, og jeg ønsker dem ikke død på noen som helst måte, men om det er verre for dem å se en tegneseriegris og overleve med at vi spiser disse urene dyrene, holder hunder og kler oss som vi vil, så får de dø. Da får de reise hjem og bli skutt, bombet, sprengt eller whatever. Beste er at de har i så tilfelle valgt det selv og vi trenger ikke tvinge oss selv til å gi dem sympati. 8D

Lenke til kommentar
Vel, jeg har rett på ytringsfrihet i følge vår grunnlov, og jeg sier at EKSTREMISTISKE MUSLIMER ER EN GJENG MED IDIOTER, og jeg HATER at de kommer inn i VÅRT land under VÅR amnesti, snylter på staten og SUTRER over at vi ikke er like middelalderske og DUMME som det de og deres eventuelle avkom er, og jeg ønsker dem ikke død på noen som helst måte, men om det er verre for dem å se en tegneseriegris og overleve med at vi spiser disse urene dyrene, holder hunder og kler oss som vi vil, så får de dø. Da får de reise hjem og bli skutt, bombet, sprengt eller whatever. Beste er at de har i så tilfelle valgt det selv og vi trenger ikke tvinge oss selv til å gi dem sympati. 8D

Enig :thumbup:

Lenke til kommentar
Wtf? For en gangs skyld er jeg nesten helt enig når Eplefe kommer med en noenlunde ekstrem uttalelse. ._.
Vent til i morgen på denne tiden og sjekk bloggen min, du, snuppa, så skal vi se om ikke jeg klarer å roe meg ned og være litt mer saklig, se om enigheten din stiger litt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...