Llandari Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Neh, sove nå. Snakkes på søndag. *vinke* Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 æ har en drøm om dæ om du e gla ti mæ, da vil æ ligg me dæ, kainn æ få lov. æ har itj sport dæ før, veit helt om æ tør, løsta bli stør å stør, kainn æ fa låv? kainn æ få lååv kaiinn å få låv du veit ker æ går å håpe på , du veit at æ vil du veit d kainn få, dærfør så spør ææ kainn æ få låv. no ferdig Pliiis slutt... Skjøner ikke hva du skirver Det var litt trønder-lære. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Skjønner fotsatt ikke Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Too far gone - kainn æ få lov. Den er på trøndersk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 hvorfor det reb?Bilde av Ole Brumm og Nasse Nøff, pluss at "De Tre Små Grisene" blir brukt som eventyr på barneskolen er visst kulturelt støtende og skal forbys. De fikk faktisk ned bildet av Ole og Nasse på barneavdelingen. :\Åja..ikke verre. Nei det begynner å gå litt langt.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 God kveld kafeen! Hvordan står det til med dere? Håper alle har det bra. Selv så sitter jeg å trener på trylletriks. Noen ganger, som nå, så er det kjipt å trene, men skal man bli flink så må man jo trene, ikke sant?Trylletriks? Kan du få meg til å forsvinne? Det er lett. Ett slag med slegge, badekar + noen liter med maursyre. Driver nok mest med kort- og mentaleffekter. *snipp* Kor hainn kjæm fra på jord ... Hva med å kunne teksten før du smører den utover eteren? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 hahahh! du dreit deg der, han sier faktisk sener: kor dæm kjæm fra på jord! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) hahahh! du dreit deg der, han sier faktisk sener: kor dæm kjæm fra på jord! Der tar du feil, lillegutt. Red.: Strengt talt så er det: "Kor hain kom fra på jord." Endret 10. juli 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Er det bare jeg som ikke skjønner hva de diskuterer? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Åja..ikke verre. Nei det begynner å gå litt langt..Hvis vårt frie land plager dem så jævlig får de vel bare reise hjem? 8D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Åja..ikke verre. Nei det begynner å gå litt langt..Hvis vårt frie land plager dem så jævlig får de vel bare reise hjem? 8D Pass deg så du ikke blir stemplet som rasist nå Eple. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Pass deg så du ikke blir stemplet som rasist nå Eple.Hei, jeg gir faen, hyggelig å hilse på deg. :] Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis vårt frie land plager dem så jævlig får de vel bare reise hjem? 8D Det er jo ikke like forbanna fritt som man skal ha det til. Alle er blitt for bortskjemte mtp å ikke bli provosert og støtt at det går på bekostning av ytringsfriheten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Vel, jeg har rett på ytringsfrihet i følge vår grunnlov, og jeg sier at EKSTREMISTISKE MUSLIMER ER EN GJENG MED IDIOTER, og jeg HATER at de kommer inn i VÅRT land under VÅR amnesti, snylter på staten og SUTRER over at vi ikke er like middelalderske og DUMME som det de og deres eventuelle avkom er, og jeg ønsker dem ikke død på noen som helst måte, men om det er verre for dem å se en tegneseriegris og overleve med at vi spiser disse urene dyrene, holder hunder og kler oss som vi vil, så får de dø. Da får de reise hjem og bli skutt, bombet, sprengt eller whatever. Beste er at de har i så tilfelle valgt det selv og vi trenger ikke tvinge oss selv til å gi dem sympati. 8D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Pass deg så du ikke blir stemplet som rasist nå Eple.Hei, jeg gir faen, hyggelig å hilse på deg. :] Jeg tror da virkelig at vi har hilst før snuppa. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Vel, jeg har rett på ytringsfrihet i følge vår grunnlov, og jeg sier at EKSTREMISTISKE MUSLIMER ER EN GJENG MED IDIOTER, og jeg HATER at de kommer inn i VÅRT land under VÅR amnesti, snylter på staten og SUTRER over at vi ikke er like middelalderske og DUMME som det de og deres eventuelle avkom er, og jeg ønsker dem ikke død på noen som helst måte, men om det er verre for dem å se en tegneseriegris og overleve med at vi spiser disse urene dyrene, holder hunder og kler oss som vi vil, så får de dø. Da får de reise hjem og bli skutt, bombet, sprengt eller whatever. Beste er at de har i så tilfelle valgt det selv og vi trenger ikke tvinge oss selv til å gi dem sympati. 8D Enig Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Wtf? For en gangs skyld er jeg nesten helt enig når Eplefe kommer med en noenlunde ekstrem uttalelse. ._. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Wtf? For en gangs skyld er jeg nesten helt enig når Eplefe kommer med en noenlunde ekstrem uttalelse. ._.Vent til i morgen på denne tiden og sjekk bloggen min, du, snuppa, så skal vi se om ikke jeg klarer å roe meg ned og være litt mer saklig, se om enigheten din stiger litt. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Men det må jo sies. Det finns mange snille og grei muslimer og da. Bare for å være litt positiv Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis jeg må velge mellom Nasse Nøff eller en ekstrem muslim er valget enkelt for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg