Shikaru Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Preview? når jeg ( jeg som tegner alt så ) får ned char design bajsen og historien helt, kan du få se en preview Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei hei alle sammen.Noen som har savnet meg i dag? Jeg og Kibs. Da må dere passe godt på nå, for nå jeg blir nettløs frem til søndag kveld. Scary, men sånn er det. Ikke helt sikker på om jeg overlever... Stakar deg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 når jeg ( jeg som tegner alt så ) får ned char design bajsen og historien helt, kan du få se en preview Men da har jeg jo glemt hele greia jo! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg tror min toleranse for religiøse, da faktisk spesielt muslimer, holder på å ta slutt. ._. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Da må dere passe godt på nå, for nå jeg blir nettløs frem til søndag kveld. Scary, men sånn er det. Ikke helt sikker på om jeg overlever... Da synes jeg virkelig synd på deg. xD Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg skal lage meg oboy nå Noen andre som har lyst på ? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 et bilde ta'n ivers, nånn krona fra a mor, et kart som vise fræm kor dæm kjæm fra på joord... to lyyysholmera, ei rbk skjort, d e alt d du træng får å få te nå stort! JAA! et bilde ta'n ivers, nånn krona fra a mor, et kart som vise fræm, kor dæm kjæm fra på jooord...to lyyysholmera, ei rbk skjort, d e alt d du træng får å få t nå stort Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Stakar deg... Ja Men nå er det min egen skyld da, så jeg skal vel ikke klage så mye. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Stakar deg... Ja Men nå er det min egen skyld da, så jeg skal vel ikke klage så mye. Haha hva har du gjort nå da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 et bilde ta'n ivers, nånn krona fra a mor, et kart som vise fræm kor dæm kjæm fra på joord... to lyyysholmera, ei rbk skjort, d e alt d du træng får å få te nå stort! JAA! et bilde ta'n ivers, nånn krona fra a mor, et kart som vise fræm, kor dæm kjæm fra på jooord...to lyyysholmera, ei rbk skjort, d e alt d du træng får å få t nå stort Er du har spist? oO Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg skal lage meg oboy nå Noen andre som har lyst på ? Leser "oboy", og det første som popper opp i tankene er Fucking Åmål Men jatakk, tar gjerne et glass. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg skal lage meg oboy nå Noen andre som har lyst på ? Leser "oboy", og det første som popper opp i tankene er Fucking Åmål Men jatakk, tar gjerne et glass. Okai *en skje til meg* *en skje til deg* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Haha hva har du gjort nå da? Tatt meg fri fra jobben for å reise bort i helga. Hvis abstinensene blir for store, så har jeg jo nett på mobilen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 når jeg ( jeg som tegner alt så ) får ned char design bajsen og historien helt, kan du få se en preview Men da har jeg jo glemt hele greia jo! spørs hvor lang tid det tar er bare en av folka jeg ikke er ca 100% sikker på ennå. slutten er sikkert ferdig i løpet av en uke ellerno. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 hvorfor det reb?Bilde av Ole Brumm og Nasse Nøff, pluss at "De Tre Små Grisene" blir brukt som eventyr på barneskolen er visst kulturelt støtende og skal forbys. De fikk faktisk ned bildet av Ole og Nasse på barneavdelingen. :\ Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 æ har en drøm om dæ om du e gla ti mæ, da vil æ ligg me dæ, kainn æ få lov. æ har itj sport dæ før, veit helt om æ tør, løsta bli stør å stør, kainn æ fa låv? kainn æ få lååv kaiinn å få låv du veit ker æ går å håpe på , du veit at æ vil du veit d kainn få, dærfør så spør ææ kainn æ få låv. no ferdig Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 et bilde ta'n ivers, nånn krona fra a mor, et kart som vise fræm kor dæm kjæm fra på joord... to lyyysholmera, ei rbk skjort, d e alt d du træng får å få te nå stort! JAA! et bilde ta'n ivers, nånn krona fra a mor, et kart som vise fræm, kor dæm kjæm fra på jooord...to lyyysholmera, ei rbk skjort, d e alt d du træng får å få t nå stort Var totalt episke tilstander på Lerkendal før kampen mot Schalke. Hele publikum holdt opp skjerf og sang med. Fikk tører i øynene. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 æ har en drøm om dæ om du e gla ti mæ, da vil æ ligg me dæ, kainn æ få lov. æ har itj sport dæ før, veit helt om æ tør, løsta bli stør å stør, kainn æ fa låv? kainn æ få lååv kaiinn å få låv du veit ker æ går å håpe på , du veit at æ vil du veit d kainn få, dærfør så spør ææ kainn æ få låv. no ferdig Pliiis slutt... Skjøner ikke hva du skirver Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Husker det selv, men jeg var i stua. gråt selv. det var nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg