binko Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Bomma litt på quoten der, larsiboi. "Sometimes it strikes me; where the hell am I?"? "I held her close to me as I slowly suffocated her." "These days I hate the nights" Nei, nå gidder jeg ikke mer. God natt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Sjekk jeg er DEN sitatmakeren da! 8D I hate to break it to you... But don't quit your dayjob. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 "There I was, killing my wife, then it turns out it was the wrong one." ? "I wish I was smarter, so I could explain this quote" "Only three things matter to me; sex and women" "Got any change? Could use some of that, things never do around here." Sjekk jeg er DEN sitatmakeren da! 8D Lame. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) "Because we're grown-ups now, and it's our turn to decide what that means." Liker det, jeg edit: Linky Endret 9. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Sjekk jeg er DEN sitatmakeren da! 8D I hate to break it to you... But don't quit your dayjob. "Note to self; buy a real recorder so I won't have to take notes on my wallet." "En flue er kun ensom hvis den blir fratatt sine vinger" (HÅHA!) Nei, greit da. Så skal jeg slutte. Men husk! "Kun et eple uten stilk har ingen sjangs mot greiner"! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Bazkuk: Du må ta turen hit i august. Beth Hart intimkonsert på wrightegaarden. Og det er sansynligvis siste sesong med konserter på wrightegaarden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hadde et jævlig bra sitat i hitchhikers guide to the galaxy som jeg kom over for noen dager siden da jeg satt på dass. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg regner med dere fikk med dere de siste innleggene mine var alt annet enn seriøse. ...Alt som vanlig altså. Nå over til soving. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Nesten håpløst å holde ratioen på 1.0 med den treige linja mi 4000/800... *Host host* Du skulle bare visst. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Bazkuk: Du må ta turen hit i august. Beth Hart intimkonsert på wrightegaarden. Og det er sansynligvis siste sesong med konserter på wrightegaarden. Jeg veit! Men jeg veit ikke åssen det er med penger og bajs -.- Hu skal spille på Elvefestivalen óg. Man. Har du hørt noe særlig på Beth Hart, forresten? Den dama er så forbanna heit på scenen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg veit!Men jeg veit ikke åssen det er med penger og bajs -.- Hu skal spille på Elvefestivalen óg. Man. Har du hørt noe særlig på Beth Hart, forresten? Den dama er så forbanna heit på scenen! Har ikke hørt så mye som jeg burde for å være ærlig. HAr nok desverre prioritert gamle konger som cash & kris i det siste. Me nfor å si det sånn så hadde jeg pult SANGENE hennes. Og det sier sitt om kjerringa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 *ødegelegge det "hellige" tallet* Hva driver folket med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 *ødegelegge det "hellige" tallet* Hva driver folket med? Runker til bilde av skarstad selvsagt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Se filmen hos Youtube Håper han kommer til å få seg noe en gang.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Får seg nok en highscore på en eller annen random skole i USA. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 for å si det sånn så hadde jeg pult SANGENE hennes. Og det sier sitt om kjerringa "She leads you by the hand through her experiences, re-living every joy and weeping over every sorrow. You see it in her lyrics, you hear it in her music, and you feel it in every sweet sigh and every savage scream that's on every track she's ever made. Her edgy, no-non-sense approach to her art is what has made her truly one-of-a-kind." Beth Hart er elsk ^^, Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Lars: TAKK! Jeg visste det var noe jeg manglet på denne PCen! *gå til anskaffelse av Cash* Ooog, hun dama virka interesting. Jah. Noen som vil dele ett par prøvesmaker? 8D I såfall: [email protected] 8D Endret 10. juli 2008 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Sitter å hører på "it ain't me, babe" ATM, nie Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Slutt å plag, Lars. Sånn, før jeg må ennevende huset etter mammas plater med Cash på. Eller! Jeg har jo The Highwaymen innpå her. Det får holde til å styre abstinenser. ^^ Edit: ÅNEI! Så får Don Williams holde, da. *snøft* Endret 10. juli 2008 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg