Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Skarstad bruker ikke stokk! Han bruker rullator. <3 HVAD SKJER?? Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Black blir phun, ja Vi kommer til å voldta RPP etter det Som alltid etter party Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Grattis med dagen b-real. ty. Du fikk på face. Du leste ikke tråden, såååeeeh. Måtte være sikker på at du fikk det med deg.Aha..jeg så det nå Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Jeg glemte deg visst "the other day", Chris. Sorry. Men natta, DNFK. Endret 9. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Skarstad bruker ikke stokk! Han bruker rullator. <3 HVAD SKJER?? Dere hadde vært et søtt gamling-par. *Se for seg Skarstad og Demille holde hender* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Nei vel, da, tards. Bare vent, dere! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg glemte deg visst "the other day", Chris. Sorry. Jeg stakk uansett Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Tipper skarstad hadde vært dominanten i forholdet, så mye som han kjefter Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Tipper skarstad hadde vært dominanten i forholdet, så mye som han kjefter Pffff, han er da så søt og harmløs så. /pat Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Tipper skarstad hadde vært dominanten i forholdet, så mye som han kjefter e-kjefting. Egentlig er skarstad en sjenert liten gutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Tipper skarstad hadde vært dominanten i forholdet, så mye som han kjefter Pfft. Skarstad er hemmelig sub. Han bare overkompensenserer på nettet Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hallo? Noen som sa navnet mitt? Ah fant det! tards. Endret 9. juli 2008 av Binko Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 None of the above. The winner is: "stuppul". Noko som ein særing elns? Døden Ja ganske bra det og. Ein anna som eg burde hatt med på listen min er "NEI". Rett og slett eit flott, enkelt ord som kan brukes i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Pffff, han er da så søt og harmløs så. /pat e-kjefting. Egentlig er skarstad en sjenert liten gutt. Pfft. Skarstad er hemmelig sub. Han bare overkompensenserer på nettet Og det på bare to minutter. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ja ganske bra det og. Ein anna som eg burde hatt med på listen min er "NEI". Rett og slett eit flott, enkelt ord som kan brukes i mange tilfeller. Kunne jeg valgt en sammensetning av to ord så hadde jeg valgt "Ikke mer" Hadde det vært tre så hadde jeg lagt til en please der også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Og det på bare to minutter. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.At alle ser igjennom e-fasaden din? Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Ååå ikke la MEG avbryte. For altså jeg mener, dere kan jo bare overse hvis dere vil DET, men jeg tenker sånn at ka- SE!! GRY JANNICKE JARLUM! ...Nei vent. Når jeg kom litt nærmere så at jeg det bare var Skarstad. Hei Skarstad. Og har b-real bursdag? Onanerer med dagen! Endret 9. juli 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Onanerer med dagen!Lite annet å gjøre... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Oh lawds. Denne har potensiale. Og grattis da breal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg