L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Såeh, hvor mange somre er du nå? en kvart Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 *sette på bursdagsangen i bakgrunnen og mime til* Gratla, b-real. ^^ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Og jeg ler av den filmen! Vi gjentar den i morgen. Please don't, var jævlig vondt, og da blir det ikke noe Black på meg hvis jeg blir skada Det blir phun! Og grattis med ding Gisle. Black blir phun, ja Og grattis med dagen biril Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Såeh, hvor mange somre er du nå?85. Takker og bukker folks. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Black blir phun, ja Vi kommer til å voldta RPP etter det Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Siden du ikke vil avløre alderen din, som en eller annen 30 år gammel dame, får du ingen gratulasjon fra meg. MEN! Dinosaur birthday funnies! Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Skarstad bruker ikke stokk! Han bruker rullator. <3 Endret 9. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Siden du ikke vil avløre alderen din, som en eller annen 30 år gammel dame, får du ingen gratulasjon fra meg.Er du treig i dag mann? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer b-real! Folkens: Kva er favoritt-ordet? - Gress/Gras - Hydrogencyanid - 2000 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei, nå blir jeg forvirret, dere. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Så NÅ er du her, b-real? Får gratulere deg her også, då. Grattiiizzzz. Vil du ha melding også? For å gjøre hele greia komplett, eller holder det? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 hydrogencyanid Ja! Blåsyre slår ann! Men av alle verdens ord, men helst på norsk? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer b-real! Folkens: Kva er favoritt-ordet? Ty.Har intet favorittord egentlig. Så NÅ er du her, b-real? Får gratulere deg her også, då. Grattiiizzzz. Vil du ha melding også? For å gjøre hele greia komplett, eller holder det? Nå er jeg her? Men...ehm....har jeg vært borte?*titte på mobilen* Ingen HBD-mld enda. Neida. Er ikke nødvendig Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer b-real! Folkens: Kva er favoritt-ordet? - Gress/Gras - Hydrogencyanid - 2000 None of the above. The winner is: "stuppul". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Men av alle verdens ord, men helst på norsk?Døden Det må være det beste norske ordet Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Black blir phun, ja Vi kommer til å voldta RPP etter det Som alltid etter party Hydrogencyanid er definitivt det beste ordet av de tre, men hypernervatetiskediafragmakontravibrasjoner er også gangske så kos Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Grattis med dagen b-real. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nå er jeg her? Men...ehm....har jeg vært borte?*titte på mobilen* Ingen HBD-mld enda. Neida. Er ikke nødvendig Du fikk på face. Du leste ikke tråden, såååeeeh. Måtte være sikker på at du fikk det med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg