DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg skal banke deg på flyplassen i morgen, Jesper. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Haha, jeg har hørt at sangstemmen min minner om hans, så jeg måtte jo høre, da.. Og jeg likte det jeg hørte.. Vil du se hvor variert musikk jeg har i iTunes-biblioteket mitt, kanskje? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Men du er jo gammel, b-real. ^^jeg må få ordnet meg gravplass nå først som sist I wouldn't know. Kose? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg skal banke deg på flyplassen i morgen, Jesper. Trokke du klarer det, jeg, gitt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg skal banke deg på flyplassen i morgen, Jesper. Trokke du klarer det, jeg, gitt... Vedde? Vi får Kenth til å filme. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 I wouldn't know. Kose? Jeg har en krypende følelse av at noen prøver å lure meg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Nei, hvis han filmer brekker jeg bare kragebeinet mitt... Hvis du har sett det klippet, da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Stakkars, Pusur, b-real! Du kan ikke bare utnytte ham på den måten! Han er ikke 16 engang. > Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Lure deg? Liek...why? Edit: 16? Old enough to pee... Endret 9. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Nei, hvis han filmer brekker jeg bare kragebeinet mitt... Hvis du har sett det klippet, da? Nei, men du kan godt vise! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Eyh. Grats, b-real Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Nei, hvis han filmer brekker jeg bare kragebeinet mitt... Hvis du har sett det klippet, da? Nei, men du kan godt vise! Og jeg ler av den filmen! Vi gjentar den i morgen. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer med dagen B-real. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Og jeg ler av den filmen! Vi gjentar den i morgen. Please don't, var jævlig vondt, og da blir det ikke noe Black på meg hvis jeg blir skada Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Faen har gisle bursdag? Grattis for faen! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Gratz med ding Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 I wouldn't know. Kose? Sa noen kuse?! Nei, okei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Eyh. Grats, b-real TY. Gratulerer med dagen B-real. Ty Gratz med ding Ty. Sa noen kuse?! Nei, okei.Nei Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Og jeg ler av den filmen! Vi gjentar den i morgen. Please don't, var jævlig vondt, og da blir det ikke noe Black på meg hvis jeg blir skada Det blir phun! Og grattis med ding Gisle. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Såeh, hvor mange somre er du nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg