b-real Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Da har en blitt spandert middag på og fått gave, synd en allerede hadde den boka. Merkelig...jeg har sovet stortsett hele dagen men jeg er forsatt trøtt oO Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Da har en blitt spandert middag på og fått gave, synd en allerede hadde den boka.Merkelig...jeg har sovet stortsett hele dagen men jeg er forsatt trøtt oO Blir sånn hvis en sover for mye veitu Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Da har en blitt spandert middag på og fått gave, synd en allerede hadde den boka.Merkelig...jeg har sovet stortsett hele dagen men jeg er forsatt trøtt oO Bursdag eller noe? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg kommer ikke til å legge ut bilder. Og når det gjelder alder - jeg husker ikke. Kom igjen da-aaaaa! Mesa want ze pix0r. Hvis du ikke husker så er hun sikkert 12, så da er det ikke så interessant uansett. Da skal jeg inn i dusjen folkens - noen som vil bli med? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg kommer ikke til å legge ut bilder. Og når det gjelder alder - jeg husker ikke. Kom igjen da-aaaaa! Mesa want ze pix0r. Hvis du ikke husker så er hun sikkert 12, så da er det ikke så interessant uansett. Da skal jeg inn i dusjen folkens - noen som vil bli med? NOOOOOOOO!!!!!!!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Blir sånn hvis en sover for mye veitu Jah...kjennes ut som en har vært på bøtta nesten. Men jeg trengte det vel egentlig.Bursdag eller noe? Om ikke så fryktelig lenge. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Da skal jeg inn i dusjen folkens - noen som vil bli med? Kjenner jeg deg rett så tar du vel med deg laptopen på badet, og da også dnfk. Camtøse for ukjente forumfolk, hadde ikke jeg gjort, uansett hvor solariumbrun jeg måtte være Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ÅKEI. Hjemme fra sjøen. Diiiiiggggg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Om ikke så fryktelig lenge. Er "om ikke så fryktelig lenge" så kort tid til at jeg burde gratulere deg nå, siden det er en fare for at jeg ikke får sett deg igjen på ett par timer? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Psssst, jeg har kjøpt gave til b-real. Det er.....*hviske i øret til mrbjoern* Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer så utrolig mye med dagen, blomster kommer på døren Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Er det kanskje -- EN GÅSTAV? Ho ho ho! Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 SØREN!! Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Psssst, jeg har kjøpt gave til b-real. Det er.....*hviske i øret til mrbjoern**hyre en ninja til å finne ut hva det er for noe* Er det kanskje -- EN GÅSTAV? Ho ho ho! U MAKE ME SAD ..and old Endret 9. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ahhh - urtedrops og vann. Finnes det en bedre følelse? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Men du er jo gammel, b-real. ^^ Pusur: Sex Endret 9. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) I wouldn't know. Ahhh - urtedrops og vann. Finnes det en bedre ikke-seksuell følelse? Endret 9. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Aldri smakt urtedrops, men vann har jeg smakt flere ganger - og ja, masse som er bedre en det, men vann er godt til tørstedrikk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Elsk på albumet til Jason Mraz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg