Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hmm, blir atten snart. 8D Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Bare jeg som ser på Paradise Hotel, og bare jeg som syntes det virker som en stor sex-orgie? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Bare jeg som ser på Paradise Hotel, og bare jeg som syntes det virker som en stor sex-orgie? Reality generelt er da det? Jeg blir seksten om ti måneder. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Virker som et forbanna sært program, bare allianser og slikt jo. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Virker som et forbanna sært program, bare allianser og slikt jo. Reality generelt er da det også? Endret 9. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Det var da voldsomt da Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hei, du legger jo opp til det selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Det var ikke sex-orgie i første sesong i USA. Men det var så inn i helvete med krangling og intriger og grining at jeg nesten ikke klarte å se på. Men jeg så faktisk på det..waaay back when. Den serien er laget for å så dritt mellom deltakerne, og det virker som de greier det helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Men i første sesongen så var det såkalt Realty-skuespiller med i serien. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, kom igjen Loveless... skru på TV3 nå Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Men i første sesongen så var det såkalt Realty-skuespiller med i serien. TV har aldri hatt problemer med motsetninger. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, kom igjen Loveless... skru på TV3 nå Nei, jeg ser ikke på slikt. xD *Sette på Family guy* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 *Sette på Family guy* Langt bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 More nudety Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Min mor ringer og vekker meg. Og hva maser hun om? Hun tror jeg er full. Jeg da altså bare trøtt, og snakker en smule utydelig sånn, 30 sek etter at jeg har våknet. Anyways. Siste del av pakkingen pågår, og om en time er jeg på vei bort til togstajonen her i Vikersund. Det er ett under at toget fremdeles stopper x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Tenk om du hadde forsovet deg, Halvor!?!?!?! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Anyways. Siste del av pakkingen pågår, og om en time er jeg på vei bort til togstajonen her i Vikersund. Det er ett under at toget fremdeles stopper x) Jeg ble irritert hver gang toget mitt stoppet på disse småstasjonene. Ikke tenkte jeg på at du bodde på en av dem, og ikke tenkte jeg på at jeg bor på en av dem heller. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Tenk om du hadde forsovet deg, Halvor!?!?!?! Jeg vet. Tanken skremmer meg en smule oO Jeg ble irritert hver gang toget mitt stoppet på disse småstasjonene. Ikke tenkte jeg på at du bodde på en av dem, og ikke tenkte jeg på at jeg bor på en av dem heller. Du har begynte å tenke. Jeg er stolt av deg. Men nå forsvant jeg, og pakket resten, vasket opp og slike ting, Kos ere kafeen Så ser jeg jo halvparten igjen IRL i morgen Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Klarer ikke savesystemet på Devil May Cry 4, du gjør en level om gangen liksom, og viss du ikke vet hva du skal gjøre og exiter pga av at du er lei... Så mister du opp til 20min med spilletid. :=/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg