Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ikke sex-orgie i første sesong i USA. Men det var så inn i helvete med krangling og intriger og grining at jeg nesten ikke klarte å se på. Men jeg så faktisk på det..waaay back when.

Den serien er laget for å så dritt mellom deltakerne, og det virker som de greier det helt fint.

Lenke til kommentar

Min mor ringer og vekker meg. Og hva maser hun om? Hun tror jeg er full. Jeg da altså bare trøtt, og snakker en smule utydelig sånn, 30 sek etter at jeg har våknet.

Anyways. Siste del av pakkingen pågår, og om en time er jeg på vei bort til togstajonen her i Vikersund. Det er ett under at toget fremdeles stopper x)

Lenke til kommentar
Anyways. Siste del av pakkingen pågår, og om en time er jeg på vei bort til togstajonen her i Vikersund. Det er ett under at toget fremdeles stopper x)

Jeg ble irritert hver gang toget mitt stoppet på disse småstasjonene. Ikke tenkte jeg på at du bodde på en av dem, og ikke tenkte jeg på at jeg bor på en av dem heller.

Lenke til kommentar
Tenk om du hadde forsovet deg, Halvor!?!?!?!

Jeg vet. Tanken skremmer meg en smule oO

Jeg ble irritert hver gang toget mitt stoppet på disse småstasjonene. Ikke tenkte jeg på at du bodde på en av dem, og ikke tenkte jeg på at jeg bor på en av dem heller.

Du har begynte å tenke. Jeg er stolt av deg. :)

Men nå forsvant jeg, og pakket resten, vasket opp og slike ting, :) Kos ere kafeen Så ser jeg jo halvparten igjen IRL i morgen :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...