Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Okai det regner hele tiden i Bergen da Det er også feil. Jeg har riktignok bare vært der en gang, og da regnet det kun en dag. Og jeg har sett bilder derfra mens været var pent. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Okai det regner hele tiden i Bergen da Det er også feil. Jeg har riktignok bare vært der en gang, og da regnet det kun en dag. Og jeg har sett bilder derfra mens været var pent. Du er litt av en kverulant Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hvor ble det av bildet av søstra di da Pusur? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Venter på Horatio og hans kolleger i CSI. Jobb i morgen tidlig. Urk. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 90 Modell sikkert, så ja - smårips we likeee. langkaas, det kan du banne på. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Når ble attenåringer smårips? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Når gjennomsnittsalderen er dum. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Når HaueR bestemte seg for at femten ble for ungt. XD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Pics Pusur?Masing om bilder er bare gøy om alle gjør det en gang, så gjør en person det en gang til, etter noen timer/dager, så lar folk det ligge. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Første gang jeg "maser" Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg kommer ikke til å legge ut bilder. Og når det gjelder alder - jeg husker ikke. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Det var en spøk ifra min side, antar at både eplefe og Loveless er 18 hihihih, men ironi funker visst dårlig på internett langkaas, bare mas du - han hiver nok opp et bilde snart! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Det var en spøk ifra min side, antar at både eplefe og Loveless er 18 hihihih, men ironi funker visst dårlig på internett langkaas, bare mas du - han hiver nok opp et bilde snart! Nope den biten kan du ta deg av Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Du har rett, du blir litt i det yngste laget Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hmmm blir seksten om 20 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg