Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ah, leter etter husly, Kibs? Korrekt. Altså.. jeg tvinger NgZ til å gjøre det, så det er ham som stresser. Jeg prøver å ikke tenke for mye på det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Will do. Bergen, ja. Norges nest største by. Med fasiliteter som Akvariet, Fløyen, Fisketorget, Eplefe, etc. Akvariet er dyrt og bare morsomt i en time eller så (KANSKJE med unntak av pingvinene. Seriøst.), fløybanen er turisthelvete, fisketorget stinker og for alt jeg vet kan Eplefe være dyr, bare morsom i noen minutter, et turisthelvete og illeluktende. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Knut, er det en melding? Åh gud nei! Ikke dra inn det tullet hit . Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Akvariet er dyrt og bare morsomt i en time eller så (KANSKJE med unntak av pingvinene. Seriøst.), fløybanen er turisthelvete, fisketorget stinker og for alt jeg vet kan Eplefe være dyr, bare morsom i noen minutter, et turisthelvete og illeluktende. Akvariet er det beste stedet på jord. Pingvinene er det som er kjedelig. Fløybanen er liksom..Fløybanen. Fisketorget er kos med masse rare folk og fisk. Eplefe er hverken dyr, morsom i få minutter, et turisthelvete eller illeluktende. Hun er derimot morsom konstant, underholdende, skravlende, avskrekkende (positivt ment :!, lukter godt (i alle fall ikke ille), og..tja..er søt. ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror ikke på mennesker som ikke liker dyr. De må være grunnleggende onde og fortjene døden.Har du definert "dyr"? Gjelder det alle former for dyr, eller bare de myke med pels? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Knut, er det en melding? Åh gud nei! Ikke dra inn det tullet hit . Melling, éllér? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Akvariet er dyrt og bare morsomt i en time eller så (KANSKJE med unntak av pingvinene. Seriøst.), fløybanen er turisthelvete, fisketorget stinker og for alt jeg vet kan Eplefe være dyr, bare morsom i noen minutter, et turisthelvete og illeluktende. Akvariet er det beste stedet på jord. Pingvinene er det som er kjedelig. Fløybanen er liksom..Fløybanen. Fisketorget er kos med masse rare folk og fisk. Eplefe er hverken dyr, morsom i få minutter, et turisthelvete eller illeluktende. Hun er derimot morsom konstant, underholdende, skravlende, avskrekkende (positivt ment :!, lukter godt (i alle fall ikke ille), og..tja..er søt. ^^ Det regner bare i Bergen... Ikke no koselig det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 avskrekkende (positivt ment :!, lukter godt (i alle fall ikke ille) Haha, det må være tidenes white knighting. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) *hate leiligheter i Bergen* Fire ord: BOB-medlemskap fra fødselen av. Jeg tror ikke på mennesker som ikke liker dyr. De må være grunnleggende onde og fortjene døden. Will do. Bergen, ja. Norges nest største by. Med fasiliteter som Akvariet, Fløyen, Fisketorget, Eplefe, etc. Altså. To av tingene du ramset opp der er positive. Det ene er at det er en by, og det andre er Fe. Stikk gjerne innom Arna i studietiden. Endret 9. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Red.: Man, what to the EVER. Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Pingvin var det ja! Takk skarstad, jeg har stresset en stund med å finne ut hvilket dyr Demille minnet meg om. x) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Det regner bare i Bergen... Ikke no koselig det? Det er ikke sant! Halvsant, kanskje. Pingvin var det ja!Takk skarstad, jeg har stresset en stund med å finne ut hvilket dyr Demille minnet meg om. x) Helvete er løs. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Helvete er løs. is kool "18.06.2008 20:52:27 Demille Skarstad Kan jeg være panda eller pingvin? 18.06.2008 20:52:29 Demille Skarstad De er så søte" Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Det regner bare i Bergen... Ikke no koselig det? Det regner ikke bare i Bergen. Det er det verste jeg har hørt. Oo Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Det regner bare i Bergen... Ikke no koselig det? Det regner ikke bare i Bergen. Det er det verste jeg har hørt. Oo Ohh really? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ohh really? Det har for eksempelt regnet her i Oslo i flere dager, altså regner det ikke BARE i Bergen. D'oh. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg ble en smule irritert når jeg bladde frem Bergen i geografiboken, og det eneste det var bilder av var fiske og paraplyer. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ohh really? Det har for eksempelt regnet her i Oslo i flere dager, altså regner det ikke BARE i Bergen. D'oh. Okai det regner hele tiden i Bergen da Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg ble en smule irritert når jeg bladde frem Bergen i geografiboken, og det eneste det var bilder av var fiske og paraplyer. Aha. Det er bedre enn å bla fram Nordnorge. Det som kommer fram er KUN fiske. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg trenger en klem.. : / Sitter på flyplassen i Atlanta - 5 timer til flyet mot Tampa går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg