Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Will do. Bergen, ja. Norges nest største by. Med fasiliteter som Akvariet, Fløyen, Fisketorget, Eplefe, etc.

Akvariet er dyrt og bare morsomt i en time eller så (KANSKJE med unntak av pingvinene. Seriøst.), fløybanen er turisthelvete, fisketorget stinker og for alt jeg vet kan Eplefe være dyr, bare morsom i noen minutter, et turisthelvete og illeluktende.

Lenke til kommentar
Akvariet er dyrt og bare morsomt i en time eller så (KANSKJE med unntak av pingvinene. Seriøst.), fløybanen er turisthelvete, fisketorget stinker og for alt jeg vet kan Eplefe være dyr, bare morsom i noen minutter, et turisthelvete og illeluktende.

Akvariet er det beste stedet på jord. Pingvinene er det som er kjedelig.

Fløybanen er liksom..Fløybanen. :roll:

Fisketorget er kos med masse rare folk og fisk.

Eplefe er hverken dyr, morsom i få minutter, et turisthelvete eller illeluktende. Hun er derimot morsom konstant, underholdende, skravlende, avskrekkende (positivt ment :!:), lukter godt (i alle fall ikke ille), og..tja..er søt. ^^

Lenke til kommentar

Akvariet er det beste stedet på jord. Pingvinene er det som er kjedelig.

Fløybanen er liksom..Fløybanen. :roll:

Fisketorget er kos med masse rare folk og fisk.

Eplefe er hverken dyr, morsom i få minutter, et turisthelvete eller illeluktende. Hun er derimot morsom konstant, underholdende, skravlende, avskrekkende (positivt ment :!:), lukter godt (i alle fall ikke ille), og..tja..er søt. ^^

Det regner bare i Bergen... Ikke no koselig det?

Lenke til kommentar
*hate leiligheter i Bergen* :(

Fire ord: BOB-medlemskap fra fødselen av.

Jeg tror ikke på mennesker som ikke liker dyr. De må være grunnleggende onde og fortjene døden.

:love:

Will do. Bergen, ja. Norges nest største by. Med fasiliteter som Akvariet, Fløyen, Fisketorget, Eplefe, etc.

Altså. To av tingene du ramset opp der er positive. Det ene er at det er en by, og det andre er Fe.

Stikk gjerne innom Arna i studietiden. :wee:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...