Kibs Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvorfor hater du leiligheter i Bergen, Kibselibs? Fordi ingen vil ha oss. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvorfor hater du leiligheter i Bergen, Kibselibs? Fordi ingen vil ha oss. Ingen vil ha meg heller Kibs, jeg har riktig nok en leilighet å bo i. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hahahaha! </a> Grrrr, så mange idioter som kommenterer. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 NIE! U BACK! Wtf? Folk som er glade for at jeg er tilbake? ._. Fordi ingen vil ha oss. Dere kan få bo under senga mi? Ingen vil ha meg heller Kibs, jeg har riktig nok en leilighet å bo i.Du også kan få bo under senga mi? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror ikke på mennesker som ikke liker dyr. De må være grunnleggende onde og fortjene døden. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ingen vil ha meg heller Kibs, jeg har riktig nok en leilighet å bo i. Hvem er det som ikke vil ha deg, da? Nie: Blir ikke det litt trangt, da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nie: Blir ikke det litt trangt, da?"Stoooor seng!" Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "Stoooor seng!" "Stoooooooor Kibs!" Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror jeg har plass til minst 6 av Kibs under sengen min. ... om jeg rydder først, og kaster ut hybelkaninene, vel og merke. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg er skeptisk, men whatever.. Du kan ikke finne en leilighet, da? Sånn...to meter fra akvariet, Danielsen OG UiB. *host* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 NIE! U BACK! Wtf? Folk som er glade for at jeg er tilbake? ._. Ingen vil ha meg heller Kibs, jeg har riktig nok en leilighet å bo i.Du også kan få bo under senga mi? Selvfølgelig! Jeg har klaga på deg flere ganger i dag, jeg så deg nemlig luske rundt i tråden her ganske tidlig i dag uten å si hei, det synes jeg var litt frekt. Nah, jeg har seng, men jeg trenger noen å dele den med. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Bergen? Bergen? Haf fun, lism. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror ikke på mennesker som ikke liker dyr. De må være grunnleggende onde og fortjene døden. Hvis det var meg du siktet til så sa jeg ikke at jeg ikke liker dyr, jeg liker bare ikke hunder - eller hester. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Bergen? Bergen? Haf fun, lism. Will do. Bergen, ja. Norges nest største by. Med fasiliteter som Akvariet, Fløyen, Fisketorget, Eplefe, etc. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror ikke på mennesker som ikke liker dyr. De må være grunnleggende onde og fortjene døden. Jeg tror det samme om folk som ikke liker edderkopper. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hahahaha! </a> Grrrr, så mange idioter som kommenterer. Du sier ikke det! Folk er jo stokk dumme. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Arrrrgh! Jeg trenger en Nortel-guru! NÅ! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Swe-ee-eeet! Kobla pianoet opp mot garageband. Sewiously, apple kan det der å lage underholdningsprogrammer. Ah, leter etter husly, Kibs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg