Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hvis Nie skulle kjøpt noe til meg hadde vi hatt telefonkontakt eller jeg hadde ventet utenfor. Og joda, de selger alkoholfri vin der, som jeg kjøper relativt ofte, faktisk. Og jeg blir ofte med min mor dit. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Av en eller annen grunn så finnes instillinga 1440x900 i DX9 versjonen av devil may cry 4, men ikke i DX10 versjonen. (er to exe'er) Why? Endret 9. juli 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg opplevde noe lignende da jeg var på polet for noen år siden, også med en eldre venninne. Kjipt når sånt skjer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hun er hele 25 dager eldre enn meg. 8D Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ellers da, annet enn dårlige erfaringer på polet? Noe nytt under solen? Selv håper jeg det blir bedre vär til neste uke. Har värt kaldt og grått den siste uka. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Gah! 1349! det tallet følger etter meg :`( Å, hvorfor? Jeg aner ikke, men hver gang etter jeg har våknet og den første gangen jeg ser på klokka er det "13:49", dette skjer også når jeg sitter på jobb og "tilfeldigvis" ser på klokka, hvis jeg setter winamp på shuffle, så er første sangen mange ganger av bandet "1349", og en gang når jeg kjøpte varer og dvd'er, sjekket jeg kvitteringene for å ha orden over hvor mye jeg penger jeg hadde brukt, 1349! edit: GAH! Hellfire varer i 13:49minutter! (sikkert med vilje, men læll!) Endret 9. juli 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Sol og strålende vær, og ny hund. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ellers da, annet enn dårlige erfaringer på polet? Noe nytt under solen? Selv håper jeg det blir bedre vär til neste uke. Har värt kaldt og grått den siste uka. Her har det vært kjempevær idag og igår, men er usikker på resten av uken og videre, får håpe på godværet Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Eplefe: Oi. Hva slags hund da? Selv har madammen to shetland sheepdogs. Akkurat nå passer vi broren min sin hund (blanding av jakthund og border collie). Morsom skapning - veldig nysgjerrig og vill av seg (litt for vill til tider). Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Mini-collier er litt morsomme. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 King Charles Cavalier er den eneste hunderasen jeg takler. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Den eneste hunderasen jeg takler er en død en. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Den eneste hunderasen jeg takler er en død en. Du minner meg sterkt om søsteren min. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Vi har 7 Schaefere : ) Ene kom 1st plass på dansk mesterskap Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Den eneste hunderasen jeg takler er en død en. Du minner meg sterkt om søsteren min. Er a fin? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Haha ^^, Ouuu http://www.hatebook.org/ Genialt... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Er a fin? Jeg aner ikke, det er søsteren min. Men hun er like kinesisk som deg i synet på hunder. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hahahaha! [/url] Er a fin? Jeg aner ikke, det er søsteren min. Men hun er like kinesisk som deg i synet på hunder. Digg! Pix pl0x! Er a gammel da?! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 *hate leiligheter i Bergen* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hvorfor hater du leiligheter i Bergen, Kibselibs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg