Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg vært og grillet flesket, ryddet ut av oppvaskmaskina, skrubbet av skitne tallerker, vasket langpanne og ryddet opp litt på kjøkkenet. Nå skal jeg ta en pust i bakken, gløtte litt på hamkam - rbk før jeg stikker på badet, raker av meg håret, tar en dusj og smører meg med after sun. :)

Hvordan har kafeen det?

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over vinmonopolet-kjerringa. Jeg hjalp Nie å bære noen flasker til kassen, og hun spurte MEG etter legitimasjon. Jeg hadde ikke lommer, og ei heller veske med meg. HVOR FAEN SKULLE JEG HATT LEGITIMASJON!?

Jeg skulle ikke ha noe en gang, jeg hjalp henne å finne frem i de fantastisk godt sorterte hyllene til polet.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over vinmonopolet-kjerringa. Jeg hjalp Nie å bære noen flasker til kassen, og hun spurte MEG etter legitimasjon. Jeg hadde ikke lommer, og ei heller veske med meg. HVOR FAEN SKULLE JEG HATT LEGITIMASJON!?

Jeg skulle ikke ha noe en gang, jeg hjalp henne å finne frem i de fantastisk godt sorterte hyllene til polet.

La meg gjette, Nie fikk heller ikke handle? Du kan jo trøste deg med at du holder deg godt da Eple. :) Bruker jeg å gjøre når fjortisjentene i kassa på nærkjøpen ber meg om legitimasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...