Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 hømm ikke langt unna 10k poster er ... snart starter racet Prøv med 100k, du Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Du er ikke mann,du er søtnos This forum has corrupted me... Skummelt nok har noen brukt det kallenavnet på meg før o.0 ...Koseklumpen.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Da har jeg vært og grillet flesket, ryddet ut av oppvaskmaskina, skrubbet av skitne tallerker, vasket langpanne og ryddet opp litt på kjøkkenet. Nå skal jeg ta en pust i bakken, gløtte litt på hamkam - rbk før jeg stikker på badet, raker av meg håret, tar en dusj og smører meg med after sun. Hvordan har kafeen det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har det i hvert fall flott. Bikkjene begynner å roe seg litt ned med hverandre òg, nå. ^_^ Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Fyi folkens, det her er min første post i forumkaféen! ;o Etterhenger kor? Sitter om dagen på en leiehytte i Fredrikstad med litt familie og slekt, med litt flaks skal jeg til helga møte ei jente jeg har snakka med på MSN lenge! Nett-dating ftw? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Gah! 1349! det tallet følger etter meg :`( Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Gah! 1349! det tallet følger etter meg :`( Å, hvorfor? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Nett-dating ftw? CLEARLY! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Slutt å dra med deg den 1349-plata hele tida, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Herrejesus, så jeg hater bilteori ! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg irriterer meg over vinmonopolet-kjerringa. Jeg hjalp Nie å bære noen flasker til kassen, og hun spurte MEG etter legitimasjon. Jeg hadde ikke lommer, og ei heller veske med meg. HVOR FAEN SKULLE JEG HATT LEGITIMASJON!? Jeg skulle ikke ha noe en gang, jeg hjalp henne å finne frem i de fantastisk godt sorterte hyllene til polet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg får følelsen av at vi like så godt kunne vært med i EU. Vi er jo som Sverige under krigen, jo! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg irriterer meg over vinmonopolet-kjerringa. Jeg hjalp Nie å bære noen flasker til kassen, og hun spurte MEG etter legitimasjon. Jeg hadde ikke lommer, og ei heller veske med meg. HVOR FAEN SKULLE JEG HATT LEGITIMASJON!?Jeg skulle ikke ha noe en gang, jeg hjalp henne å finne frem i de fantastisk godt sorterte hyllene til polet. La meg gjette, Nie fikk heller ikke handle? Du kan jo trøste deg med at du holder deg godt da Eple. Bruker jeg å gjøre når fjortisjentene i kassa på nærkjøpen ber meg om legitimasjon. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Neida, hun fikk ikke handle, fordi JEG hadde BÆRT flaskene hennes og ikke hadde legitimasjon. Hva FAEN for kundebehandling er det?! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Fordi vinmonopolet suger? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Det er forståelig, du kan da ikke selge flasker som er besudlet av potensielt mindreårige. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jøss, den var faktisk sær. Oo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 La meg gjette, Nie fikk heller ikke handle? Du kan jo trøste deg med at du holder deg godt da Eple. Bruker jeg å gjøre når fjortisjentene i kassa på nærkjøpen ber meg om legitimasjon. Å "holde seg godt" er ikke særlig attraktivt før man nærmer seg tretti. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 lol jeg har da hjulpet faren min osv når jeg var mindre med å bære poser ( vanligvis vært i matbutikken først, så ikke tro vi hamstrer xD ) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Da var det jo helt tydelig at du hadde plukket ut noe som Nie skulle kjøpe til deg, det er jo helt åpenbart. Det er faktisk sånn reglene er her i teite Norge. Dessverre, men nå er jo du også mindreårig enda, er du ikke? Så du har jo ikke noe på polet å gjøre i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg