Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hei Lars. Og fælt så stille vi ble her inne, da. Og om andre enn meg har problemer med vigo? ._. (Fremdeles Nie) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 gHadet nie. Jeg stakk nå. Skal til porsgrunn en tur. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hallo Nie. Lenge siden sist! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, ikke sant Torbjørn? Helt ekstremt. Sitter du godt borte ved døren? 8D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hei Nie! WOooo, skal grille idag, og muttern skal lage potetsalat . Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Sitter veldig godt, det er luftig forran døren. Men er dårlig plass til Ruff i fanget. Mat no. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Mat! \o/ -Eple og Nie og -Torb skal spise. 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg er også sulten. Skal dere spise Ruff? *krysse fingrene* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg skal holde senga hele dag Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg er også sulten. Skal dere spise Ruff? *krysse fingrene* Fy skam, tenke slik da gitt. oO Om ca 8 timer sitter jeg på toget til Bergen, og kl 7 i morgen tidlig, dukker mrbjoern opp på trappen til Eplefe. Så nå driver jeg av å pakker. Jeg tror jeg pakker med meg mer klær, enn de fleste fjortizjenter på min alder Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Fy skam, tenke slik da gitt. oO Om ca 8 timer sitter jeg på toget til Bergen, og kl 7 i morgen tidlig, dukker mrbjoern opp på trappen til Eplefe. Så nå driver jeg av å pakker. Jeg tror jeg pakker med meg mer klær, enn de fleste fjortizjenter på min alder Altså.. hvis de skal spise ham, så kan jeg ringe dyrevernet og få overtatt ham. Jeg har møtt ham, teeenk. *skryte av noe som ikke er så mye å skryte av* *host* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Heisann alle småbarn! =D- Nie Hei kafeen! Jeg måtte bare skyndte meg fra jobb så jeg rakk ikke å si ha det bra. Jeg så deg titte innom her tidligere i dag, ble skuffa over at du ikke sa hei skal jeg si det. Akkurat kommet hjem nå, så nå skal jeg varme opp restene fra i går. Gleder meg, det skal bli skikkelig godt med mat nå for jeg er skikkelig sulten. (Mat + Scrubs)*DNFK = loads of fun. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Forbanna TV2! De sender sykkelskit fremfor mine faste programmer! BRENN TV2!!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Forbanna TV2! De sender sykkelskit fremfor mine faste programmer! BRENN TV2!!! Thor skal jo spurte!!!! Det må du se. Men teit at de kutter ut Seventh Heaven og Home and Away, ja. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Har de problemer med synet unge dame? Jeg skrev Scrubs. SCRUBS! Jeg er avhengig av Scrubs til middagen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Da har du et problem. (opptil flere) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Har de problemer med synet unge dame? Jeg skrev Scrubs. SCRUBS! Jeg er avhengig av Scrubs til middagen! Det var jo i forrige post. Dessuten vet jeg godt hva du liker. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Har de problemer med synet unge dame? Jeg skrev Scrubs. SCRUBS! Jeg er avhengig av Scrubs til middagen! Det var jo i forrige post. Dessuten vet jeg godt hva du liker. Jaha, kan ikke du fortelle meg hva jeg liker? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Scrubs... det jeg så på når det gikk for flere år siden på ZTV? xD Jaja. Jeg har 6 sessonger av det liggende, om noen skulle trenge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Pah, bare skriv "scrubs stream" i google så kan du streame det til du spyr av Dr Cox sine "morsomheter". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg