chokke Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hallo! Om du ser på en annen gutt sitt utstyr i dusjen så er du 150 % homofil . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Men nå stakk jeg ut for å grille, dere. Kos dere med nerdinga. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) "Fakta" er, som alle vet, akkurat det Melisma sier er fakta. Huhei. Om hun sier at det er fakta at du føler noe, så føler du det. Vær klar over det. Og om du slenger på en -smiley eller to ...? "Dere er homo! " "Dere tror dere er så mye bedre enn alle andre! " Jeg synes det fungerer. Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Herlig. Alt får så mye bedre effekt når vi går oh-oh Schnell-style. Men hun gikk sin vei. >< Endret 9. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg gleder meg til jeg kommer hjem, jeg skal nemlig spise rester fra i går! Jeg forteller nok en gang om mine fantastiske på-sparket-out-of-the-blue-no-preperation-"kebabkjøttboller" - i tomatsaus. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Du gir deg ikke med den nei. Awwwehh, skuffa. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Du gir deg ikke med den nei. Selvfølgelig ikke. Awwwehh, skuffa. Hva du er skuffa over? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Over at jeg gikk glipp av Melisma in action. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Så stille det ble her? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Du synes det du og, ja? ^_^ Vel, det er ihvertfall fint vær i Bergen i dag. Noen som har noe å meddele? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hallo!Om du ser på en annen gutt sitt utstyr i dusjen så er du 150 % homofil . Det kan bekreftes. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Noen som har noe å meddele? Idag fikk jeg post fra Rent-A-Bucket Limited! Also: Løve på hest. Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Det ble stekte karbonader og potetmos her i huset. Og godt, ja, det var det. Nå sitter en stk. mett Tommy her og nerder på fridagen sin. Hva styrer folket med? Blitt mye grilling så langt? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Endelig fint vær i Oslo igjen óg ^^, Ellers så hører jeg på Thin Lizzy, har enorm sommerfølelse og lurer på om jeg skal bli bloggaktiv igjen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Sommerværet slår til igjen her også. Nesten så jeg vurderer å ta med meg pc-en ut en tur. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Om nom nom nom. Grillmat er godt. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Helt enig. Grillet ostepølse eller breiflabb eller var det steinbitt husker ikke jeg men godt er det ihvertfall. Grillmat ja.^^ Indrefilet er også godt med hvitløks grillsaus. Endret 9. juli 2008 av SxTxRxIxFxExR Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Heisann alle småbarn! =D - Nie Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Og jeg sitter fortsatt på jobb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg