Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De gangene jeg har debattert mot/med henne så har det stort sett vært i religionsdelen. Jeg er sterkt uenig i hennes standpunkt der, men jeg vil uansett ikke si at hun ikke er rettferdig når hun debatterer ei heller at hun er en stygg debattør.

Ikke stygg som i ufin/sjofel. Stygg på samme måte som at Stevie Wonder kjører bil stygt, og Helen Keller snakket stygt. Hun kan rett og slett ikke kunsten.

Lenke til kommentar
Jeg elsker det faktum at du har laget en forkortelse for det.
Synes det er lettere å si psyk enn "Distriktpsykiatrisk senter, ambulant vokensprykiatrisk team"

"Hei, gutta, nå er jeg ute av fengs! Går på sos, da."
Det heter "Nå har jeg akkurat sleppt ut så nå skal jeg ned på sossen. Ingen som forkorter "fengsel" Det heter "å sitte" eller "sitte inne". Det heter heller ikke "sos", men "sossen".
Lenke til kommentar
Ikke stygg som i ufin/sjofel. Stygg på samme måte som at Stevie Wonder kjører bil stygt, og Helen Keller snakket stygt. Hun kan rett og slett ikke kunsten.

Der må jeg faktisk si meg uenig med deg, men vi har jo alle våre meninger om både det ene og det andre - godt at alle ikke er enige om alt. :)

Lenke til kommentar
På en måte minner hun meg litt om Skarstad slik han var før noen ganger. :dontgetit:

Hvad? I debatter har jeg alltid vært rasjonell og bedrevet følgeriktig tenkning, ELLER gjort narr av folk. Melisma på den annen side er en tilhenger av "dette føler jeg er riktig"-skolen av tenkning.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Hvad? I debatter har jeg alltid vært rasjonell og bedrevet følgeriktig tenkning, ELLER gjort narr av folk. Melisma på den annen side er en tilhenger av "dette føler jeg er riktig"-skolen av tenkning.

Sorry. Jeg får bare litt samme følelsen. =/

Lenke til kommentar

Siden melisma er i tråden allerede så kan jeg jo si hvordan jeg oppfatter melisma. På mange måter så minner hun meg om mora mi. Altså ikke på den gode måten som nie gjør ved å passe på folk, men på den litt verre måten. Sånn "det jeg føler er rett er den eneste riktige oppfatning og alle som er uenig er nødt til å ta feil". Altså blir det veldig sort/hvitt, uten muligheter for at andre oppfatter verden på en annen måte.

Men dette er ting jeg har fortalt henne før da. Vi er fundamentalt uenig om det meste.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...