NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Du er Schnell med færre emoticons, i bunn og grunn. Det var ikke særlig pent sagt Skarstad. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Vel, Melisma debatterer ikke særlig pent. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 På en måte minner hun meg litt om Skarstad slik han var før noen ganger. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Vel, Melisma debatterer ikke særlig pent. De gangene jeg har debattert mot/med henne så har det stort sett vært i religionsdelen. Jeg er sterkt uenig i hennes standpunkt der, men jeg vil uansett ikke si at hun ikke er rettferdig når hun debatterer ei heller at hun er en stygg debattør. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg bærer ikke nag fra tråder til tråder, det er jo det jeg sier andre som har vært uenig med meg gjør! De skriver alltid "se her folkens, sånn er melisma, hun er ditten og datten osv" de er automatisk uenig med meg.. og sånt er bare "#¤%&/ kjedelig.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 De gangene jeg har debattert mot/med henne så har det stort sett vært i religionsdelen. Jeg er sterkt uenig i hennes standpunkt der, men jeg vil uansett ikke si at hun ikke er rettferdig når hun debatterer ei heller at hun er en stygg debattør. Ikke stygg som i ufin/sjofel. Stygg på samme måte som at Stevie Wonder kjører bil stygt, og Helen Keller snakket stygt. Hun kan rett og slett ikke kunsten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg elsker det faktum at du har laget en forkortelse for det.Synes det er lettere å si psyk enn "Distriktpsykiatrisk senter, ambulant vokensprykiatrisk team" "Hei, gutta, nå er jeg ute av fengs! Går på sos, da."Det heter "Nå har jeg akkurat sleppt ut så nå skal jeg ned på sossen. Ingen som forkorter "fengsel" Det heter "å sitte" eller "sitte inne". Det heter heller ikke "sos", men "sossen". Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Huff, jeg må visst jobbe litt med underklasseslangen min. Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Huff, jeg må visst jobbe litt med underklasseslangen min.Det er bare å spørre om hjelp. Som et prakteksempel på oppgulp fra underklassen så har jeg den godt inne. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ikke stygg som i ufin/sjofel. Stygg på samme måte som at Stevie Wonder kjører bil stygt, og Helen Keller snakket stygt. Hun kan rett og slett ikke kunsten. Der må jeg faktisk si meg uenig med deg, men vi har jo alle våre meninger om både det ene og det andre - godt at alle ikke er enige om alt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) På en måte minner hun meg litt om Skarstad slik han var før noen ganger. Hvad? I debatter har jeg alltid vært rasjonell og bedrevet følgeriktig tenkning, ELLER gjort narr av folk. Melisma på den annen side er en tilhenger av "dette føler jeg er riktig"-skolen av tenkning. Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hvad? I debatter har jeg alltid vært rasjonell og bedrevet følgeriktig tenkning, ELLER gjort narr av folk. Melisma på den annen side er en tilhenger av "dette føler jeg er riktig"-skolen av tenkning. Sorry. Jeg får bare litt samme følelsen. =/ Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Skarstad: det var ikke så moro å bli beskyldt nei!? hm? var plutselig lyset retta mot deg, da var det ikke noe gøy lenger, eller hva? :!: hohohoho.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Siden melisma er i tråden allerede så kan jeg jo si hvordan jeg oppfatter melisma. På mange måter så minner hun meg om mora mi. Altså ikke på den gode måten som nie gjør ved å passe på folk, men på den litt verre måten. Sånn "det jeg føler er rett er den eneste riktige oppfatning og alle som er uenig er nødt til å ta feil". Altså blir det veldig sort/hvitt, uten muligheter for at andre oppfatter verden på en annen måte. Men dette er ting jeg har fortalt henne før da. Vi er fundamentalt uenig om det meste. Endret 9. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Men det er bare det at når folk skal begynne å gå vekk ifra fakta, det er da jeg reagerer.. men har ikke tid til detta lenger nå, back to reality! see you later alligator.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Vi er også fullstendig uenig om hva som faktisk er fakta. Snakkes seinere melisma. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Skarstad: det var ikke så moro å bli beskyldt nei!? hm? var plutselig lyset retta mot deg, da var det ikke noe gøy lenger, eller hva? :!: hohohoho.. Hvad Faen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 "Fakta" er, som alle vet, akkurat det Melisma sier er fakta. Huhei. Om hun sier at det er fakta at du føler noe, så føler du det. Vær klar over det. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Som Ronald Reagan sa, så er fakta dumme ting. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ååååh, er Melisma her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg