Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mhm, er sikkert derfor dere alle er enig i alt som blir sagt..

 

Chokke: mente jo ikke absolutt hver og en av dere da.. men den lille "gjengen" dere har gående her i tråden.. Om jeg sier noe til en, så er det plutselig 4 - 5 andre som er igang også. Og tilfeldigvis kjenner de hverandre..

 

Liker bare at folk har individuelle meninger jeg..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Eple: ahhh, det forklarer jo en del av "samholdet" dere har gående her på forumet.. En for alle, alle for en..

Elleeer kanskje vi blei kjent på grunnlag av felles interesser og erfaringer og av en eller annen grunn deler et par av de samme verdiene.

Jeg veit det er vanskelig å tro, men har du vurdert det som en mulighet?

Eller er alle bare dumme og teite som ikke alltid sier seg enig i dine meninger?

Lenke til kommentar
Eple: ahhh, det forklarer jo en del av "samholdet" dere har gående her på forumet.. En for alle, alle for en..

Elleeer kanskje vi blei kjent på grunnlag av felles interesser og erfaringer og av en eller annen grunn deler et par av de samme verdiene.

Jeg veit det er vanskelig å tro, men har du vurdert det som en mulighet?

Eller er alle bare dumme og teite som ikke alltid sier seg enig i dine meninger?

 

Jeg er stort sett uenig med kompisene mine jeg. Jeg har også hatt totalt forskjellige verdier i alt som heter politiske spørsmål i forhold til alle jenter jeg har hatt ett nært forhold til. Motsetninger tiltrekker hverandre, men det gjør også sauementaliteten innimellom. :D

Lenke til kommentar
hm, ikke dumme og teite, men det blir jo litt suspekt når alle de som kjenner hverandre alltid er enig og som aldri sier seg uenig hverandre.

Melisma, alle her jo uenige med deg. Og alle på religionsforumet. Og alle på politikkforunet. Og alle på samlivsforumet. Og alle på seksualitetsforumet.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Melisma, alle her jo uenige med deg. Og alle på religionsforumet. Og alle på politikkforunet. Og alle på samlivsforumet. Og alle på seksualitetsforumet.

 

 

Det er faktisk folk som er enig med det jeg sier også og som skjønner hva jeg mener.. og når jeg f.eks roter meg inn i en diskusjon fult av forvirra gutter som sier "jeg ligger med kompisen min, men jeg er hetero assa" så vet jeg bare at de ikke vil innrømme det eller ikke har skjønt hva bi/homo betyr.. Men plutselig florerer det med brukere som er bitre fra en annen diskusjon eller som sliter med det samme sjøl som sier imot..

Lenke til kommentar

Melisma. Bærer du helt alvorlig nag med deg fra diskusjon til diskusjon? Det har jeg ikke hukommelsen til, eller gidden til. Mennesker kan jo faktisk forandre seg. Problemet ditt er at du tror folk bærer nag mot deg eller har noe i mot din person, når problemet egentlig er at du presenterer dine såkalte "sterke" meninger like svakt samme hvor du er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...