Niqābninja Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 går ikke flere av dere i samme klasse eller på samme skole da? siden det går i "tøsa mi" hit og dit.. og har hverandre i signaturen lizzåm.. Så man må gå på samme skole/i samme klasse for å kjenne hverandre irl? O.o Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Så man må gå på samme skole/i samme klasse for å kjenne hverandre irl? O.o Har du andre venner enn de i klassen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Edit. går ikke flere av dere i samme klasse eller på samme skole da? siden det går i "tøsa mi" hit og dit.. og har hverandre i signaturen lizzåm..Vel, nei, vi er ikke så fjortiss heller. Vi kjenner hverandre i virkeligheten. Jeg ble kjent med Nyhus, Bazukh, Aidskake og diverse andre på Free Hugs i fjor. Hihi. ^___^ Edit: Dvs. vi møttes før det, vi var hjemme hos Jan Simonsen og Espen og greier, men det var grunnen til at jeg reiste på besøk. 8D Endret 9. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Chokke: oi!!næmmen se der a gitt! noen som faktisk ikke er med i "gjengen" deres NikkaYoichi: ja, kanskje det er på tide med avatar bytte igjen kjedelig med svart/hvit.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg kjenner ikke en kjeft her jeg, altså utenfor forumet altså. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Chokke: oi!!næmmen se der a gitt! noen som faktisk ikke er med i "gjengen" deres HVilken gjeng? "Henge-i-dnfk"-gjengen? Oo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Vel, nei, vi er ikke så fjortiss heller. Vi kjenner hverandre i virkeligheten. Nå skal det sies at det like fullt er litt teit. Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Så det er kult å være usosial og henge i sosial-delen? 8D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Chokke: oi!!næmmen se der a gitt! noen som faktisk ikke er med i "gjengen" deres NikkaYoichi: ja, kanskje det er på tide med avatar bytte igjen kjedelig med svart/hvit.. M'hm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Nå skal det sies at det like fullt er litt teit.Jeg har da ikke en eneste link til noen i signaturen min, jeg har et sitat. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Det gjør jeg. Jeg kjenner Knut Erik! Heia Knut, jeg ser at du er her! Endret 9. juli 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Jeg har da ikke en eneste link til noen i signaturen min, jeg har et sitat. Jeg utalte meg på generelt grunnlag, men whatEVER, liksom. Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Eple: ahhh, det forklarer jo en del av "samholdet" dere har gående her på forumet.. En for alle, alle for en.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Let's be friends w/ every1 in town! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Knut Erik!!! Jeg kom inn på matte!!!! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Eple: ahhh, det forklarer jo en del av "samholdet" dere har gående her på forumet.. En for alle, alle for en.. Det gjelder sånn - sånn syv stykker, da. Fem? Seks? Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hvilken ironi? Melisma er en meget hyggelig dame skal jeg si deg. Haha, der var den igjen . Chokke: oi!!næmmen se der a gitt! noen som faktisk ikke er med i "gjengen" deres Hvilken "gjeng"? Kan ikke skryte av at jeg kjenner så fryktelig mange fra forumet, har ei gjort det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Eple: ahhh, det forklarer jo en del av "samholdet" dere har gående her på forumet.. En for alle, alle for en..Jeg må faktisk le litt her. Jeg vet ikke hvilket diktatur dere har gående i din vennegjeng, men i min vennegjeng er vi faktisk uenige på ganske mye rart og diskuterer så busta fyker. Så det er nok ikke noe en for alle, alle for en. Ikke skyld på vårt vennskap for ditt idioti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg