MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har du prøvd å forklare at <table> ikke skal brukes til design? Prøvd å si det til noen som fremdeles lager hjemmesidene sine i frontpage? =/ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Fiendtlig aura? Med deg her? NOT VERY LIKELY!Knisknisknis. Melisma: Skarstad er en artigkar! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, det kan godt hende.. men har ikke merka det enda mrbjoern skjønte ihvertfall ikke hva jeg mente med Dama til Shrek vitsen min igår, men den var faktisk morsom altså.. den var det! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Det kom jo litt ut av det blå. Som når man finner på et skikkelig bra ordspill og bare må bruke det selv om man ikke har noen kontekst. Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Prøvd å si det til noen som fremdeles lager hjemmesidene sine i frontpage? =/ Hihi Hvorfor i allverden ville noen finne på å gjøre det? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 den var mer til mrbjoern da.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hah. Her har jeg et ark fra Brønnøysundregistrene! Your work, Skarstad? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det håper jeg da virkelig ikke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Med smør og Nugatti? Det er superior. Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror han skjønte dama til shrek-vitsen din, for all del, den var bare ikke morsom. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Nay, ost og skinke. K to the jedelig. Endret 9. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror han skjønte dama til shrek-vitsen din, for all del, den var bare ikke morsom. Den var jo hy-hyy-hyyy-hyyyysteeeriisk. K to the jedelig. Ikke egentlig. ^^ Brød med ost og skinke er kjedelig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 mrbjoern skjønte ihvertfall ikke hva jeg mente med Dama til Shrek vitsen min igår, men den var faktisk morsom altså.. den var det! Alle vet at humor har en fasit. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Alle vet at humor har en fasit. Jeg tror Ryan North har stjålet den. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 jeg er morsommere.. Melisma-aaaaaa! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Jeg tror han skjønte dama til shrek-vitsen din, for all del, den var bare ikke morsom. tydeligvis ikke, hvorfor skulle han plutselig fått for seg at jeg liker hårløse menn, og at jeg likte helt shava gutter? hmm... han misforsto. NikkaYoichi: Back in black!!! tihihi.. Edit. går ikke flere av dere i samme klasse eller på samme skole da? siden det går i "tøsa mi" hit og dit.. og har hverandre i signaturen lizzåm.. Endret 9. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Til og med jeg skjønte ironien til Q. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Jeg tror han skjønte dama til shrek-vitsen din, for all del, den var bare ikke morsom. tydeligvis ikke, hvorfor skulle han plutselig fått for seg at jeg liker hårløse menn, og at jeg likte helt shava gutter? hmm... han misforsto. NikkaYoichi: Back in black!!! tihihi.. Goodie! Du burde vanke oftere sammen med oss i sosialen synes jeg. Pluss at du burde bytte tilbake til den gamle avataren din. Red.: Til og med jeg skjønte ironien til Q. Hvilken ironi? Melisma er en meget hyggelig dame skal jeg si deg. Endret 9. juli 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg