Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen kafeen! Jeg rekker akkurat å skrible ned noen ord her før jeg må tusle bort til bussen. Haha! Nå er det bare noen få dager igjen før jeg har ferie. Ferie blir godt, ferie blir digg. Jeg gleder meg som en liten unge, selv om jeg ikke har noe annet å glede meg til enn å bare være hjemme å sløve i 2 uker. Det er litt godt å sløve også, ikke sant folkens? Hah, 2 uker med sløving, ingen til å fortelle meg hva jeg skal gjøre - det blir konge! Jeg må vel bruke en dag til å besøke pappa, for han føler seg skikkelig tilsidesatt siden jeg ikke har vært på besøk på lange tider. "Cats in the cradle" anyone? Jeg tror han forveksler meg med 10-åringen som var på besøk hver onsdag og annenhver helg noen ganger. Those where the days ...

Lenke til kommentar

Aaah, sommerjobb ja, det var tider det. Lurer på hva de hadde sagt om jeg hadde dratt innom nærmeste Statoil og sagt: "Du, jeg jobber som IT-konsulent hele året, i sommer har jeg jo selvsagt noen uker fri og tenkte å bruke de ukene til å få en forandring i hverdagen. Dere har ikke noen ledig stilling som sommervikar? Gjerne med konkurransedyktige lønnsvilkår." :D

Lenke til kommentar

Hadde vært litt moro, men det må filmes i så tilfelle. :) Geez, tenk om de sa: "Ja!".

Nå må jeg snart tusle over til det andre tunet her for å fortsette med ghosting av maskiner, tenk - 3 dager igjen. Lurer på hvordan det blir å bare ligge å dra seg i 2 uker, ligge å dra seg, ligge å dra seg, spise, ligge å dra seg i sola, spise, spise, pilse, pilse, ligge å dra seg mens man spiser og pilser. :woot: Kanskje man finner en sommerflørt i parken også? Kanskje sommerflørten blir til noe mer? Selv om jeg føler meg ferdig med damer for en stund så vet man aldri hva som plutselig kan skje.

Jeg ser deg nok Nie! Du har å hilse når du kommer innom! *goze*

Lenke til kommentar
Aiaiai. Sitter med en kar her på jobben som har prøvd seg en smule på webdesign. Det diskuteres nå hvordan man best mulig skal kunne designe en side med tabeller.

Jeg orker ikke en gang å nevne <div> og css. :ermm:

Har du prøvd å forklare at <table> ikke skal brukes til design?

@Knut Erik: Ja, kanskje man finner ... Betyr ikke at jeg skal gifte meg i sommer da-aaa. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...