Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-_^: Har ingen forslag, sånn på sparket nei. xD Men er vel enig i at ett nytt nick kunne vært kjekt ^^ ser bare for meg en muntlig samtale, hvor noen spør hva du heter på forumet. :wee:

 

Bytex: Springsteen konserten var bra? Hadde faktisk litt lyst til å reise på den, men fikk ikke vite om den, før i... går. Og da var det litt sent. xD

 

 

Og, bazukh :D Sett deg ned, kladd litt, tenk på sommeren og bare bli inspirert :D

Lenke til kommentar
Og, bazukh :D Sett deg ned, kladd litt, tenk på sommeren og bare bli inspirert :D

Joda, vurdert mange ganger.

Har et prosjekt jeg egentlig sku begynt på for et par år siden, men klarer ikke finne ut helt åssen det skal bli seende ut. Må nok tegne deler for hånd og redigere litt utifra det, men aff. Stress.

 

Egentlig burde jeg bruke masse tid på å lære mer php nå som jeg har tid. :p

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Hmm. Litt merkelig, egentlig. Klokken runder 01:00, og nerdene inntar dnfk. Med prat om html, php og diverse annet. :wee:

Bare koselig dét vel? ^^,

 

Selv synes jeg godt at bazukh kan lære seg litt php. Det er nyttige ting som hun garantert får bruk for senere. :)

Jeg óg, forsåvidt.

Kanskje jeg sku hørt med Mr. Jackson om han har tid til litt privatkursing igjen.

Lenke til kommentar
For hver gang man bytter brukernavn og/eller avatar mister man store deler av ens egen identitet. Man må altså bygge denne opp igjen for hver gang. Det er en grunn til at de mer kjente brukerene her inne sjelden eller aldri har skiftet ut hverken navn eller avatar.

Du sier noe der. Alltid like forvirrende når noen bare plutselig bytter nick, og eller avatar. :ermm:

 

Bare koselig dét vel? ^^,

Joda. :D

 

Jeg óg, forsåvidt.

Kanskje jeg sku hørt med Mr. Jackson om han har tid til litt privatkursing igjen.

Hvem er Mr. Jackson? =)

 

 

Og, natten Bullshift. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...