Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Greit det, Trueman Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Excuse me, why the fuck are we talking about some overhyped prepubertal shit-ass browser game? It's like, everyone used to play it when they were ten. At that age, I was thrashing cars and stuff. Gee! AND YES I'M HAVING MY PERIOD TODAY AND YES I WILL DDoS RUNESCAPE UNTIL A FIERY DEATH AND THEN STOMP ON THE PITY REMAINS WHILE HUMMING TO OLD MCDONALD Hahahahahahahahaha .. .. .. I would silence that mouth of yours. Might break that jaw you have there. Neida. Ville ikke drømme om å skade deg. ...Så veldig. Natta! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Sov godt Binko søten. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har nettop laget meg en kopp kaffe, og koser meg med litt oppfriskning av html. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ekte menn driver html i notepad. Er du mann? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ekte menn driver html i notepad. Er du mann? Jeg drev av med det en gang. Men så ble jeg homofil. Nå koder jeg av latskap, i kode-editoren til DW. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Bare en ekte nerd sitter med kaffekoppen kvart over to om natten å frisker opp sin html. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Bare en ekte nerd sitter med kaffekoppen kvart over to om natten å frisker opp sin html. Haha. Sant nok. Jeg skulle egentlig sovet, og jobbet i morgen. Men jeg satser sterkt på kaffe, druesukker og litt html, før man skal i møte med ny kunde om... 8 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Stasjonær'n min er fucka. Synd, siden jeg har mange prosjekt på gang.. Synd :/ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hvor jobber du? Stasjonær'n min er fucka. Synd, siden jeg har mange prosjekt på gang.. Synd :/Fiks den? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hvor jobber du? Stasjonær'n min er fucka. Synd, siden jeg har mange prosjekt på gang.. Synd :/Fiks den? Lokal databutikk, og freelance designer på fritiden. (begge to er i tilleg til skole xD ) Ikke at det er så mye å gjøre som webdesigner for min del. xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, blir nok eneste løsning. Men så har jeg mistet wacompennen min. Sorg ingen ende ta Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, blir nok eneste løsning. Men så har jeg mistet wacompennen min. Sorg ingen ende ta Kjipt. Du har vel backup av alt på pc-en din, håper jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Backup er intet problem. Håper bare jeg får orden på sjiten Døgnrytma er way off uansett, så jeg kan igrunn bare begynne å se på pcn nå Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Backup er intet problem. Håper bare jeg får orden på sjiten Døgnrytma er way off uansett, så jeg kan igrunn bare begynne å se på pcn nå Jammen daså. Selv skal jeg bruke mine nattetimer på å lage litt logoer, og slike ting ^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Da legger jeg meg. Med hendene under dynen, mrbjoern. Og nei, du skal bruke nattetimene på å sove, slik som jeg må. Endret 9. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Og nei, du skal bruke nattetimene på å sove, slik som jeg må. Det første du skrev, valgte jeg av trass, og overse. Ellers kan jeg ikke legge meg nå. Da klarer jeg aldri i livet å stå opp kl 8. Og det kan bli en smule uheldig =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg hater meg selv. Skulle legge meg tidlig i dag. Planen var å døgne i går, men la meg klokken 8 om morgenen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg synes en smule synd på deg. *kaste litt sympati på* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Pah, det slår ikke MIN faila døgning i forrige uke. Jeg satt oppe til ca 15 før jeg ikke gadd mere og la meg. Sto opp igjen 21:30. Epic fail. Endret 9. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg