Terje92 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Og så er det .daa som jeg hater da, kommer over det noen ganger når jeg ikke finner det jeg skal ha via faste kilder Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vet godt at det i praksis blir en forskjell på å pakke ut en .iso og kopiere filene til en CD, og brenne en .iso til en CD. Men kan noen forklare meg hvorfor? Lars? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Lurer på om windows får innebygd image mounte support en gang Men da lager de vel et eget format også :=/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Kommuniké fra Demille: "Tards." Så, nå har dere noe å sove på. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Kom igjen, tråden er full av nerder, noen må da kunne svare? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Kommuniké fra Demille: "Tards." Så, nå har dere noe å sove på. Hils henne fra oss da. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg eeelsker "nye" RuneScape! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 "nye" runescape.. som i nye runescape? x) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Som jeg nettopp fortalte mrbjoern her (han fant det for godt å ikke kommentere det ), så svir tannkrem betraktelig når det påfører ansiktet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Som jeg nettopp fortalte mrbjoern her (han fant det for godt å ikke kommentere det ), så svir tannkrem betraktelig når det påfører ansiktet. Det må prøves ut etterpå, bare på morroskyld. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Som jeg nettopp fortalte mrbjoern her (han fant det for godt å ikke kommentere det ), så svir tannkrem betraktelig når det påfører ansiktet. Leste på et forum om en som tok det på ballene Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 "nye" runescape.. som i nye runescape? x) Samme gamle, men i fullscreen og bedre grafikk. Anti-alising til og med! Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 "nye" runescape.. som i nye runescape? x) Samme gamle, men i fullscreen og bedre grafikk. Anti-alising til og med! Er runescape er/var det rollespillet som er i 2D og spilles i nettleseren ja? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Naken greve jager neger med øks. Negeren er prins i sudan. Greven er kjendis og svært pervers og kona hans er narkoman. Kanskje er jeg sexy men ikke spedalsk Sier negeren til dagly lyv. Grevinnen er sinnsyk og greven er falsk Og selv er jeg innbrudstyv! Der finnes gode, norske sangtekster. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 "nye" runescape.. som i nye runescape? x) Samme gamle, men i fullscreen og bedre grafikk. Anti-alising til og med! Er runescape er/var det rollespillet som er i 2D og spilles i nettleseren ja? Yes, sant nok. Nå er det da i 3D. Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Excuse me, why the fuck are we talking about some overhyped prepubertal shit-ass browser game? It's like, everyone used to play it when they were ten. At that age, I was thrashing cars and stuff. Gee! AND YES I'M HAVING MY PERIOD TODAY AND YES I WILL DDoS RUNESCAPE UNTIL A FIERY DEATH AND THEN STOMP ON THE PITY REMAINS WHILE HUMMING TO OLD MCDONALD Endret 8. juli 2008 av Binko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Soooooooooo.. runescape huh.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 *frysninger* Og ikke av den gode typen. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Soooooooooo.. runescape huh.. Yep... ganske.. Kult DET, da.. veldig. Sånn. Nei. God natt, alle saman. Ha en strålende natt, morgen og dag i morgen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Excuse me, why the fuck are we talking about some overhyped prepubertal shit-ass browser game? It's like, everyone used to play it when they were ten. At that age, I was thrashing cars and stuff. Gee! AND YES I'M HAVING MY PERIOD TODAY AND YES I WILL DDoS RUNESCAPE UNTIL A FIERY DEATH AND THEN STOMP ON THE PITY REMAINS WHILE HUMMING TO OLD MCDONALD Hahahahahahahahaha .. .. .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg