L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Det var for faen SE jeg tenkte på. Men Ustedalen og. Han har avatar med seg selv, svart-hvitt bilde der han ser mot innlegget. Nå har han et eller annet grønt dyr Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) "DANIEL RYDDER OPP! - En film av Michael Bay"? Endret 8. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 "DANIEL RYDDER OPP! - En film av Uwe Bull"? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hva skal du opp etter midt på natta? USA HERE I FUKKIN CUM! Jeg mener come.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vurderer å bare døgne. Pimpe druesukker og kaffe utover morgenkvisten. Reise på jobb kl 9. Dytte i seg mer druesukker. Reise hjem for å pakke ferdig, og kaste seg ned på nattoget til Bergen, i halv 1 tiden. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Okay nå undervurdere du Daniel. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 I'm bored, what to do? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 I'm bored, what to do? *fapfapfapfapfapfapfapfapfap*? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 I'm bored, what to do? Den karen har man ikke sett siden herretoalletet på TGI Fridays, en gang i begynnelsen av Januar 08. På forumtreff. Og Jesper snakket om at han måtte reise tidlig, for å rigge lys. Hva husker ikke mrbjoern? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Den karen har man ikke sett siden herretoalletet på TGI Fridays, en gang i begynnelsen av Januar 08. På forumtreff. Hvorfor tenkte jeg koffert nå? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor tenkte jeg koffert nå? Jeg vet ikke. Jeg måtte bare tisse. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) I'm bored, what to do? Den karen har man ikke sett siden herretoalletet på TGI Fridays, en gang i begynnelsen av Januar 08. På forumtreff. Og Jesper snakket om at han måtte reise tidlig, for å rigge lys. Hva husker ikke mrbjoern? Imponerende! Nesten så jeg hadde glemt det der! Edit: Jeg måtte også bare tisse der, ble noen pils etterhvert den kvelden... Endret 8. juli 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) .iso, bin/cue og mdf/mds som er de mest brukte image formatene? Endret 8. juli 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg kommer nesten aldri borti noe annet enn .iso og .img. Og .img er vel også en ISO? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Imponerende! Nesten så jeg hadde glemt det der! Edit: Jeg måtte også bare tisse der, ble noen pils etterhvert den kvelden... Jeg skremmer meg selv, til tider. Jeg burde ikke huske slikt oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Og .img er vel også en ISO?Nei. Det blir det samme som å si at OGG er en MP3.Men nåde iso og img er filformater man bruker når man lager diskbilder ja. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Må ikke glemme .dmg også, som er det mest brukte på Mac Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Og .img er vel også en ISO?Nei. Det blir det samme som å si at OGG er en MP3. Å. Jeg trodde jeg hadde lest det et sted, jeg. Jaja. Man kan ikke alltid ha rett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Usefull information: Anfall har i skrivende stund 666 poster i sosialt. Er ikke det jævlig dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg