chokke Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 måtte bli varm i trøya, før jeg skjønte at "nei, her må jeg gjøre no" ... And so I tried. Det er god underholdning dette forumet ja.. Men nå, skype! lei av å taste.. skravlesjuk Så hva gjorde du? Du ble varm i trøya før du kom inn hit og monga? Kos deg på Skype. Alle muslimer er terrorister . Begrenset hvor lenge man kan være one man army Ikke at meningene er gale, men ignoransen er problemet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 måtte bli varm i trøya, før jeg skjønte at "nei, her må jeg gjøre no" ... And so I tried. Det er god underholdning dette forumet ja.. Men nå, skype! lei av å taste.. skravlesjuk Du får kose deg, i din lille perfekte verden. Full av hårløse menn. Siden du tydligvis har veldig mye i mot oss som ikke orker å barbere oss tre ganger om dagen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg skjønner meg ikke på Becca for øyeblikket, så: Det var en fyr i SO som postet regelmessig, og studerte i USA. Husker dere navnet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg skjønner meg ikke på Becca for øyeblikket, så: Det var en fyr i SO som postet regelmessig, og studerte i USA. Husker dere navnet? JoakimR eller noe sånt? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg skjønner meg ikke på Becca for øyeblikket, så: Det var en fyr i SO som postet regelmessig, og studerte i USA. Husker dere navnet? Ja. Hva var det nå han het igjen... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Han med den ørnen i avataren? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg skjønner meg ikke på Becca for øyeblikket, så: Det var en fyr i SO som postet regelmessig, og studerte i USA. Husker dere navnet? Han som studerte i minesota ja. Faen hva het han igjen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 JoakimR eller noe sånt? Den andre... Ustedalen eller noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 JoakimR eller noe sånt? Du snakker om PlatinumFlyer. Og nei ikke han. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Ikke at meningene er gale, men ignoransen er problemet. Vel. Hun skal være så macho at hun kan få selv Rambo til å gråte tårer av østrogen som kompensasjon. Endret 8. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Ustedalen eller noe. USTEDALEN var det ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Du får kose deg, i din lille perfekte verden. Full av hårløse menn. Siden du tydligvis har veldig mye i mot oss som ikke orker å barbere oss tre ganger om dagen. Da har jeg ikke sjansen på henne "Naken kirke-tjener tok storlaksen med hendene" Dagbladet er i slaget... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg skjønner meg ikke på Becca for øyeblikket, så: Det var en fyr i SO som postet regelmessig, og studerte i USA. Husker dere navnet? Han med den ørnen i avataren?Det var jo for faen det jeg og sa. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Takk, mrbjoern. Hukommelsen deres forbløffer meg. Lars husker hvor han studerte, Wheelman og Fe husker avataren og Chokke husker navnet på en eller annen fyr. Beklager, Fe, men jeg kan ikke søke på avataren til noen. Endret 8. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Da har jeg ikke sjansen på henne Det tror jeg ganske få av oss har, skal du se. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Tre timer til jeg skal stå opp.. Og nei, jeg har ikke planer om å sove Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hva skal du opp etter midt på natta? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 ullo dar Er dere sikre på at dere ikke tenker på SurfingElite? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Det var for faen SE jeg tenkte på. Men Ustedalen og. Han har avatar med seg selv, svart-hvitt bilde der han ser mot innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg